Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kommer jeg forsiktig inn her etter 5 mnd med prøving!

Testet positivt i dag morges, og er i følge terminkalkulatoren 4+3 i dag.

Tør ikke slippe jubelen løs helt ennå kjenner jeg... ;)

Symptomene er menslignende svake smerter og litt murringer. Puppene er ømme og store(!!).

Venter liksom på at noen skal bekrefte at jeg virkelig ER gravid;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Så morsomt at du fulgte etter =) ENDELIG ;)

Jeg er også 4+3 idag så da har vi vel termin samme dag omtrent?

Jeg testet positivt tidlig, 3 dager før IKM, og fikk masse symptomer med engang. Var superkvalm i 4-5 dager, sliten, mye stikkinger, men nå er alt borte. Puppene er fortsatt ømme, men ellers merker jeg ikke stort til at jeg er gravid lenger. Så venter liksom på bekreftelsen på at jeg virkelig er gravid selv.

Skrevet

Så morro!!!!

Ja, da har vi termin samme dag!:)

Har du bestilt legetime? Jeg lurer veldig på hva jeg skal gjøre nå fremover... annet enn å bare vente liksom..

Spennende og litt skummelt dette her:):)

Er det din første?

Skrevet

Ja førstemann så aner ingenting selv. Hehe..

Tror det bare er å vente egentlig..

Jeg fikk litt hjelp av gyn med pergo for å bli gravid. Tror jeg ringer til henne over nyttår og bestiller en time for tidlig UL. Ellers er det vel ikke legetime før uke 8-12.

Er så engstelig for at det ikke skal gå bra. Føler jeg bare har gått fra å være engstelig for om det kommer til å klaffe til om det kommer til å gå bra. Ikke lett det her når man ønsker noe så inderlig. Foreløpig engster jeg meg mer enn jeg koser meg med graviditeten.

Merker jeg har litt doangst.. livredd for å se noe blod.

Skrevet

Samme her.. skummelt hver gang jeg er på do..

Uff, kjenner meg bare SÅ igjen..er veldig redd det skal gå galt, så tør ikke helt å juble ennå!

Bestiller du privat ul da?

Ei jeg snakket med sa det koster rundt 800kr.. litt mye..

Tid er det vanlig å ha tidlig ul da?

Vi får bare krysse fingrene og prøve å slappe av!!

Skrevet

Jeg skal til UL privat. Gikk til privat gyn da jeg fikk pergo. Hun nevnte at etter uke 7 kunne jeg ta tidlig UL. Da skulle hjertet ha begynt å slå.. Tenkte derfor å ringe over nyttår å bestille time i slutten av januar..

Koster ca. 700 kr der jeg går. Er dyrt, men absolutt verdt det syntes nå jeg =)

Skrevet

Okei. Vi har snakket litt om det vi og, mest for å få bekreftet at det er noe der og at alt er i orden!!

Det er verdt det om det gir en mindre bekymringer og stress!!:)

Så spennende! Du må oppdatere her!:):)

Det har ikke gått helt opp for meg ennå. Kommer nok til å teste igjen i morgen + kjøpe meg en cb digital bare for å være HEEEELT sikker;);)

Har lyst å fortelle det til hele verden! Mamma og pappa var på besøk i stad, og jeg hadde lyst å si det da!;)

Har dere fortalt det til noen ennå?

Skrevet

Nei, vi har ikke fortalt det til noe. Hatt mamma og pappa her selv de siste dagene og vanskelig å ikke si noe. Er liksom det eneste jeg tenker på og er da vanskelig å ikke si det til hele verden!

Jeg testet med en digital forrige uke og tenkte å teste på nytt imorgen med en digital igjen. Få bekreftet at ukeindikatoren har økt fra forrige uke og at hcg stiger..

Er det første barn dere venter? Hvor gammel er du?

Jeg er 25 år og dette er førstemann. Tror vi delte ganske lik prøvehistorie. Spiren satt i 6 pp (8 mnd pga lange sykluser), men planla graviditeten nesten ett år før det igjen. Følte at ting tok litt tid...

Skrevet

Er vanskelig å tenke på noe annet ja.. gruer meg til jobb i morgen:/

Er førstemann her og ja... Jeg er 23.. Ja, vi har ganske lik historie da.. :)

Men ENDELIG satt spirene!! Åh, det er en herlig tanke, men veldig uvirkelig!!:)

Nå sovner jeg snart over tastaturet her.. merker jeg trenger MYE søvn for tida.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...