Gjest Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 I dag morges testet jeg med strimmel fra billigetester.no. (tisset i et plastbeger som jeg kastet etterpå) Etter et par minutter kom det en svak strek frem og da måtte jeg jo nesten teste med en "ordentlig" test og.. Så jeg fikk frem noen få dråper til i plastkoppen jeg hadde skyllet og kastet i søpla, og klarte å helle litt av dette over testdelen, og jammenmeg ble ikke den og POSITIV!!!!!!!!!!! (jeg tenker at når urinen var utvannet og såpass lite, og den alikevel ble positiv, da er det vel ingen tvil???!!!!) Jeg tør nesten ikke juble før jeg er HELT 100% sikker... :/ http://www.barnimagen.com/var/storage/images/user_s_picture_galeries/velkommen_til_albumsidene/a/a/gravid/10465031-1-eng-GB/gravid_xlarge.jpg
Musemor med tre søte små Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Det er et mellomrom mellom a'en og l'en i "velkommen_til_a lbumsidene" i linken. Fjern den så fungerer linken. Har bare en til å si: GRATULERER her var det ikke mye tvil ;-D
Carina har to små gull Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Gratulerer så masse med spira Og nyt den voksende magen
villmusa Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 Gratulere så mye med spire i magen! Ønsker deg lykke til videre med svangerskapet, kos deg :-D
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 27. desember 2009 #7 Skrevet 27. desember 2009 Ja, denne er soleklar! Gratulerer så masse!
Gjest Skrevet 27. desember 2009 #8 Skrevet 27. desember 2009 Tusen takk alle sammen!! Er ganske uvirkelig og nå går jeg rundt å kjenner etter hele tiden;) (typisk at ikke linken funket, kan ikke skryte på meg å være så veldig smart på sånt;P)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå