sommer2010 Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Ser at det står mange steder at mange har veldig ømme bryster. Kjenner litt ømhet,men har ikke blitt noe særlig større enda. syns de er veldig myke og litt ømme. Er i uke 7 i morgen og merker at jeg har blitt litt bekymret.
JeLa87 Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Trenger ikke bli bekymret fordi du ikke kjenner noe spesiell smerte i brystene. Er forskjellig fra person til person åssen man opplever svangerskapet. Noen har faktisk ikke noen "plager" i det hele tatt! Så det trenger ikke være noe galt.
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 i mitt første svangerskap (har totalt hatt 5 med dette, men bare det første er fullført) hadde jeg INGEN tegn på at jeg var gravid utenom uteblitt mens! så hadde ikke magen begynt å vokse hadde jeg ikke ant at jeg var gravid en gang neste gang jeg ble gravid var jeg skikkelig dårlig og spydde, var da sengeliggende i nesten 3 uker. endte med blødninger og jeg tok en abort (jeg visste ikke at jeg var gravid, og hadde drukket en DEL! veldig trist, men jeg kunne ikke ta sjansen... var da i uke 7) , neste gang jeg ble gravid var jeg litt uggen i kroppen, og hadde en MA i uke 13. etter det tok det meg 6 mnd å bli gravid igjen, hadde ikke noen symptomer og det ble en SA i uke 5. er nå gravid igjen i 6. uke i morgen altså det er 6 uker siden mensen ( siden SA'en igrunnen). nå er jeg litt kvalm , ikke mye. har ømme bryster men de er ikke blitt noe større så du trenger IKKE uroe deg! det er så forskjellig fra person til person , og også fra svangerskap til svangerskap... det gikk greit med meg første gangen, hadde da ikke et eneste symptom lykke til! det går nok bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå