Gå til innhold

hm.. guttenavn er vanskelig :)) nå har vi begynt og tygge litt på ANTON, hva synes dere der ute??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes guttenavn er skikkelig VANSKELIG.. Var samboer min som bestemte guttenavnet sist gang og da ble det Birk:) Min bestefar heter Anton:) fint navn synes jeg.9

Birk er kjempefint men brukt inær familie allerede desverre :( men hyggelig at du liker Anton, det vokser liksom med og mer på meg :)

Jo Anton og Liva klinger veldig bra sammen:) Men det er ikke enkelt.. driver å tenker på navn til Birk jeg også.. skal ikke være enkelt.. Vi har jentenavnet klart.. å det blir Olivia samme om det ikke klinger helt med Birk.. hehe.. men det er fordi vi synes det er så fint.. Blir det gutt aner vi ikke.. men har tenkt på Ask, Philip, Emil.. ja.. osv.. det er heldigvis 6 mnd til termin så har enda litt tid for å tenke:)

Hihi, ikke sant, kjempe vanskelig :) Olivia er nydelig, og det skjærer seg jo ikke med BIrk på noen måte, så det synes jeg ikke du skal tenke på :)

Ask og Emil er jo nydelige navn, philip å forsåvidt, men akkurat rundt her jeg bor er det annenhver unge som heter det, derfor er det litt "oppbrukt" i mine ører, men sånt har alt å gjøre med hvor man bor :)) har ihvertfall litt betenkningstid da :) den tiden trenger vi hvertfall :)

Annonse

så bra, takk for tilbakemelding :) virker som om vi har kommet et steg videre ihvertfall, nå står det mellom, ANTON , JACOB , ALFRED, OLA og VILJAR... MEN i tillegg skal vi jo ha et litt nyere mellomnavn da, søsteren har et gammelt fornavn og et nyere melomnavn, så vi vil gi det samme til gutten... hehe.. skal ikke være lett =P

Tusen takk for svar :)) Har tenkt på Anton Mathias faktisk, det klinget veldig bra,.. ellers er også Anton Olai muligens et alternativ, men både Nicolai,sebastian og Emil er navnene mine venninder har på sønnene sine... ;) ellers hadde det vært veldig fint med emil (lang i )... har falt litt for navnet Evander også, men vet liksom ikke om det blir litt for tungt?? hm...

tusen takk for tilbakemelding ihvertfall damer :)

Azora: veldig mange fine, desverre er en god del av dise navnene brukt av venninder, og nær familie hvis ikke hadde vi nok gått for johann som fornavn, synes det er så tøft :) Olai er absolutt en mulighet, samme med Martinius :) tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...