Gå til innhold

Verdens beste jule- og bryllupsgave:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Snart 2 år siden sist jeg var her. Fikk pos. g-test igår kveld etter 5 pp og en forferdelig exu. Så da venter vi en septemberspire:) Kunne ikke vært mer lykkelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis! Satser på at spiren din sitter nå. ser at vi var på samme IKM på bli gravid og nå har vi termin på samme tid:) Da er det bare å glede seg utover våren og sommeren 2010!

Skrevet

Hei. Tusen takk:) Så gøy at vi var på samme IKM! Når har du ca. termin da? Ja, satser på at spira klamrer seg fast. Har godfølelsen:) Er det første barn?

Skrevet

Gratulerer så mye og velkommen inn til oss ;-D

Lykke til

Skrevet

Hei igjen,

grattis med første da! Jeg er i gang med nr to, har ei jente født i 07 fra før:)

Jeg er veldig spent på hvordan de første 12 ukene forløper, sist gang var jeg skikkelig kvalm og hang over doskålen, så jeg håper det blir bedre denne gang:) Merker du noe til graviditeten da?

Skrevet

Jeg og er graviiiid-hurra for oss begge to...

IKM idag, testa nettopp pos.!

Mista 15u på vei i sommer, termin nå 8.sept.

Krysser fingre for oss begge-har du mange symptomer eller??

Jeg har egentlig ingen av betydning enda..,kun småting som litt stikking, litt strekk i magen,ikke mens, puppene mine merkes det ingenting på,men de har vært litt ømme til-fra osv...

Klem.GLEDER meg på dine vegne.:))

Skrevet

Gratulerer så masse!!! velkommen inn hit, har venta på deg. Er selv 10+3 idag. klem

Skrevet

Tusen takk dere snille damer. Ååå er du så langt nå katta, guri hvor fort tiden har gått. Håper de neste 7-8 ukene går like fort:)

Har en gutt fra 08, ønsker oss to tette, blir nesten 2 år mellom dem. Det blir nok stas for lillegutt, tenk han skal bli storebror:)

Jeg har masse sympt. føler jeg. Kjempekvalm, trodde ikke det var mulig så tidlig. Trøtt, trodde også det skulle komme senere. Småømme pupper, helt forferdelig sårt tannkjøtt. Gjør vondt å spise. Hormonell. FIkk kommentar av kjæresten istad som lurte på om jeg virkelig skulle bynne så tidlig? Jeg var litt grinete for å si det sånn;) Men ønsker alle sympt, hjertelig velkommen!! Dette er veldig ønsket.

Enn dere da?

Det kommer til å gå bra denne gangen paper!! Vi får følge og støtte hverandre disse første ukene:)

Skrevet

Hehehe, ja det humøret, det humøret!!!! Du har nok av symptomer ser jeg. Jeg har kvalme,særlig om kvelden-da ofte m oppkast, litt vindt bekken, veeldig trett, vonde pupper når de har vært i bh en hel dag, kviser, gråter lett, mesnmurringer,som voksesmerter, tisser ofte.

Her er d snart 13 år siden siste fødsel, så dette er som å begynne på nytt igjen hehe (mista jo i ma i juli i uke 14 da), men håper det går fint denne gang. Har vært på 2 ul-og d ser bra ut. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...