Indigo 08-10-13 Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Hei. Snart 2 år siden sist jeg var her. Fikk pos. g-test igår kveld etter 5 pp og en forferdelig exu. Så da venter vi en septemberspire:) Kunne ikke vært mer lykkelig!
jubaloooo med to stk Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Grattis! Satser på at spiren din sitter nå. ser at vi var på samme IKM på bli gravid og nå har vi termin på samme tid:) Da er det bare å glede seg utover våren og sommeren 2010!
Indigo 08-10-13 Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2009 Hei. Tusen takk:) Så gøy at vi var på samme IKM! Når har du ca. termin da? Ja, satser på at spira klamrer seg fast. Har godfølelsen:) Er det første barn?
Musemor med tre søte små Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Gratulerer så mye og velkommen inn til oss ;-D Lykke til
jubaloooo med to stk Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Hei igjen, grattis med første da! Jeg er i gang med nr to, har ei jente født i 07 fra før:) Jeg er veldig spent på hvordan de første 12 ukene forløper, sist gang var jeg skikkelig kvalm og hang over doskålen, så jeg håper det blir bedre denne gang:) Merker du noe til graviditeten da?
paper Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Jeg og er graviiiid-hurra for oss begge to... IKM idag, testa nettopp pos.! Mista 15u på vei i sommer, termin nå 8.sept. Krysser fingre for oss begge-har du mange symptomer eller?? Jeg har egentlig ingen av betydning enda..,kun småting som litt stikking, litt strekk i magen,ikke mens, puppene mine merkes det ingenting på,men de har vært litt ømme til-fra osv... Klem.GLEDER meg på dine vegne.)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Gratulerer så masse!!! velkommen inn hit, har venta på deg. Er selv 10+3 idag. klem
Indigo 08-10-13 Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2009 Tusen takk dere snille damer. Ååå er du så langt nå katta, guri hvor fort tiden har gått. Håper de neste 7-8 ukene går like fort:) Har en gutt fra 08, ønsker oss to tette, blir nesten 2 år mellom dem. Det blir nok stas for lillegutt, tenk han skal bli storebror:) Jeg har masse sympt. føler jeg. Kjempekvalm, trodde ikke det var mulig så tidlig. Trøtt, trodde også det skulle komme senere. Småømme pupper, helt forferdelig sårt tannkjøtt. Gjør vondt å spise. Hormonell. FIkk kommentar av kjæresten istad som lurte på om jeg virkelig skulle bynne så tidlig? Jeg var litt grinete for å si det sånn;) Men ønsker alle sympt, hjertelig velkommen!! Dette er veldig ønsket. Enn dere da? Det kommer til å gå bra denne gangen paper!! Vi får følge og støtte hverandre disse første ukene:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 Hehehe, ja det humøret, det humøret!!!! Du har nok av symptomer ser jeg. Jeg har kvalme,særlig om kvelden-da ofte m oppkast, litt vindt bekken, veeldig trett, vonde pupper når de har vært i bh en hel dag, kviser, gråter lett, mesnmurringer,som voksesmerter, tisser ofte. Her er d snart 13 år siden siste fødsel, så dette er som å begynne på nytt igjen hehe (mista jo i ma i juli i uke 14 da), men håper det går fint denne gang. Har vært på 2 ul-og d ser bra ut. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå