Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Har vært kvalm og uggen stort sett hele tiden fra jeg fant ut jeg var gravid, til uka går jeg i min 10. uke....og fra julaften har det avtatt....men er meget trøtt da... Merker ikke mye fra magen på dagen, men hver eneste kveld har jeg murringer og stikkinger... Er det fler som merker seg at kvalmen avtar fra uke 9/10? er ikke tidlig det? Fler med økte murringer/stikkinger på kvelden? Syns det er bare deilig m plager, kjenne at det er noe. men det var ganske deilig å være litt kvitt kvalmen også ja:)) Fortsatt god romjul!
ida123 Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Jeg har vert kvalmefri i 5 dager nå, og begynte på uke 9 i går og det var visst normalt at den forsvant så tidlig:)
trollemor86 Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Jeg er 10+1 nå og har også følt meg mye bedre den siste uken! Syntes det var fantastisk timing å bli bra til juletider slik at jeg vrkelig kunne kose meg og nyte tiden sammen med familien min uten å være dårlig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå