twinanne Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Lurer på om min lille sønn for søsken eller blir enebarn, hadde så inderlig ønsket at han skulle få en å¨vokse opp sammen med og slippe å bli igjen alene når den tiden kommer da vi foreldreen blir gamle...... Jeg har en sønn på snart 11 mnd, har en SA bak meg etter han kom til hverden nå i oktober. Lurer på om noen kan spå meg og se om jeg blir gravid igjen og eventuelt når termin er og om det er jente eller gutt? Jeg er født 21.12.68 min mann 12.06.71 Håper på svar ettersom dette betyr veldig mye for meg. Helst fra flere
Gjest Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 føler du vil bli gravid med ei jente til våren... april, mai, juni er gode mndr for deg! føler at du kanskje stresser litt med å bli gravid... kanskje du burde prøve noe som roer ned tankene litt? akupunktur/healing eller lignende...
Twinanne2 Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Takk skal du ha ☆adine_håper, akupunktur kunne jeg tenke meg, må tenke litt på økonomien først. Tok det før jeg ble gravid med sønnen min. Men det var et stykke å kjøre, må da ha noen nærmere der jeg bor.
twinanne Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2009 Logget meg på feil, twinanne og Twinanne2 er den samme, den siste brukte jeg da jeg glemte hvordan jeg logget meg på. Fant ut feilen min nå - beklager jenter. Skal bruke twinanne den gamle profilen min. Har notert meg det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå