Gå til innhold

Jess! 3 mnd etter exu er jeg gravid:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrekkblandet fryd! Tar vel litt tid før det synker inn. Men kunne ikke vært mer happy!!!! Verdens beste julegave (og bryllupsgave)!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra!!!! Gratulerer så kjempe masse :)

Denne gangen skal det nok gå bra skal du se :)

Prøvde du ut akupunktur denne mnd??? Mener det var deg.

Nyt graviditeten og den voksende magen :)

Gratulasjonsklem fra

Skrevet

Masse masse gratulerer, veldig hyggelig og høre:) Lykke til videre....

Skrevet

Takk dere!! Denne gangen kjennes det virkelig rett. I motsetning til forrige gang. Da kjente jeg at det var noe som absolutt ikke stemte..!!

Sorry Carina. Svarte deg aldri på pm! Prøvde ikke akupunktur nei. Fant ut det var altfor dyrt. Regna med kroppen måtte ha noen runder før den evt. var klar igjen etter operasjonen jeg var igjennom.

Nå skal jeg snike meg over til 1. tri:) Håper vi sees veldig snart!!!

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Jeg ble også gravid igjen 3 mnd etter exu-operasjonen, så det går absolutt an å bli gravid igjen fordi en har en eggleder mindre :-) Håper du får et lett og fint svangerskap! Lykke til!

Skrevet

HURRAAA!!!!!

Gratulerer så mye!!! Har du vært på ul ennå?? Du føler at denne gangen går det bra??

Skrevet

Gratulerer - så koselig :)

Skrevet

gratulerer så mye:-)

Skrevet

Tusen takk dere snille damer!

Bie&babylove: Nei, har ikke vært på ul. Fant det ut på lørdag, og er ca. bare 4 uker. Men det føles virkelig rett ut hvis du skjønner. Det gjorde det ikke sist. Følte på meg at noe var alvorlig galt. Hadde heller ingen symp. bortsett fra pos. g-test. Denne gangen føler jeg meg gravid, og at det kommer til å gå bra. Har flere sympt. Er allerede kvalm og trøtt ++mer.

Ringte legen idag, og venter på å bli ringt opp igjen. Skal be om sykemld fra nattevakt jeg skal på ikveld og imorgen. Tar ingen risiko i det hele tatt denne gang. Skal samtidig be om henvisning til ul så jeg får sjekket at det sitter der det skal, samt hcg! Regner med jeg drar i beg. av januar. Føler meg "rolig" så stresser ikke med å få det sjekka ut!

Håper du også har gode nyheter snart:) Har du fått mensen tilbake?

Skrevet

Nei... fortsatt ingen mens her!! :-( Må oppsøke lege igjen på nyåret for det må feile meg noe alvorlig galt tror jeg!! Mensen dukker jo ikke opp.... bare smerter på høyre side og kommer og går hele tiden. Aner ikke hva det er... Kanskje en cyste!!

Skrevet

Uff, det hørtes ikke bra ut Bie. Da bør du absolutt ta en tur til legen og få en grundig sjekk. Håper du har hatt en fin jul for det, og at det klaffer snart for deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...