Gå til innhold

Kobberspiral og svært lite blødning... Normalt? Noen andre? Mulig gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg fikk satt inn kobberspiral 3.desember. Blødde litt første uken, så gikk det over. Hadde et samleie et par uker? etter dette.

Jeg begynte og kjenne murringer og stikkinger når det var tid for mens, men den kom ikke.. En uke etter kom det lit trosarødt slim et par dager, fortsatt ikke mens. Så kommer det pittelitt blod når jeg er på toalettet, men svært lite. Har på bind, men der er det bare spor! Synes det er rart, for jeg hadde jo forventet kraftigere blødninger. Jeg har ikke hatt kraftig mens før jeg sette inn spiralen, men regnet ikke med det skulle bli så lite som dette da. Kjenner stikkinger innimellom, og i sted så var det så ille at jeg nesten ikke klarte å sette meg ned på rumpa. Men så gikk det raskt over.

Jeg tenkter jo at det skal mye til at jeg er gravid nå, første eggløsning etter den ble innsatt. Men det hadde faktisk vært tragikomisk, siden jeg ble gravid på første forsøk etter ti år med p-piller når jeg ble gravid med min sønn. Når jeg ble gravid med min nå 7mnd gamle jente var det første gangen vi "glemte"/droppet kondomen... (alså første cellene oppi der siden førstemann ble unnfanget, hvis en ser bortifra da jeg var gravid) Å skulle nå det for tredje gang bli en graviditet av at cellene får kommer opp og ikke blir stoppet av kondom, å jeg i tilegg har spiral, da vet ikke jeg...

Hva tror dere? Flere som har hatt sparsommelige og mindre blødninger med kobberspiral?? Er det normalt? Etter min ca 28 dagers syklus skulle jeg nok ha vært ferdig med min mens nå.. Å skal jeg få så lite blødninger så er jeg jo kjempeglad.. Så lenge jeg ikke er gravid da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...