Gå til innhold

Nå er prinsessa født...Men fortsatt navnløs! :(

Anbefalte innlegg

Vi fikk ei nydelig lita prinsesse på lillejulaften...men hun har enda ikke fått navn...vi har kommet med forslag, og synes det er vanskelig å bestemme seg :(

min favoritt:

Amanda

hans favoritt:

Helene

Vi har snakket litt om å kanskje møtes på halvveien med

Helena

men er så redd for at hun alltid vil være en Amanda i mine øyne at jeg ikke blir komfortabel med navnet Helena....

Hva syns dere om navnene...Trenger desperat hjelp...Navn er så viktig, og det skal jo følge barnet resten av livet....

Fortsetter under...

Amanda er fint, men nesten litt for klassisk for min del. Kjenner mange Amanda´er. Helene er fint det også, men er litt lei av det. Helena er nytenkende, stødig og kjempeflott!!

1. Helena

2. Amanda

3. Helene

Helena er et fantastisk navn. Jeg kommer likevel ikke til å bruke det på min datter da jeg 1) synes det minner mye om 80-talls Lena, og er litt tungt å uttale verbalt sett. Likevel utrolig fint på papiret og med en vakker betydning.

Amanda er flott, klassisk og internasjonalt.

Hva med

Amelia?

Amelia er et fint navn, men passer ikke helt på jenta vår om du skjønner ;)

Har prøvd med Amanda Helene, men samboer får det ikke til å passe helt.... :/

Heller mer og mer mot Helena...Men klarer ikke slå meg helt til ro med det...huff :( :(

Annonse

Annonse

Hei :)

Jeg har to forslag.

1) Dere blir enige, om f eks amanda helene, eller et av de, eller som sagt helena.

2) Dere velger ingen av navnene dere har valgt hver for dere. Men skriver en liste med navn som ligner og velger. Evt at den ene får velge mest nå, mens den andre får velge mest hvis det blir en unge til seinere. Uansett, Kompromiss :)

Synes Amanda Helene var fint. Men da blir det fort til at man bare bruker et av navnene. Hva med Amelia/Amelie? Synes også Hannah er utrolig fint. Og Helena kunne jeg fint gått for :) Husk det er deres valg!

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...