Gå til innhold

Teste nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg tenkt! :D IKM 2. januar... :)

Flere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også!! Hvis ikke tanten er dukket opp til da... Er idag på dag 31 på syklusen, vet jeg hadde el 16. 17. og 19. des, så da blir det nok tidligst nyttårsaften :)

Skrevet

Jeg har ikm nyttårsaften:) skal teste om jeg får kjøpt en test:)

Skrevet

jeg har ikm 1 januar.. så hvis ikkje mens dukker opp så blir d testing. Jeg testa i går før jeg skulle på fest, men d ble negativ.. Men er vel lov å håpe enda siden d var så tidlig..??

Skrevet

Eg har tenkt til det om ikkje tanta har dukka opp innen det. Har egentlig liten tru på at vi har lykkast denna mnd men er jo lov å håpe :-)

Skrevet

Jeg kommer vel til å ta en test da, ja. IKM 2.jan :)

Skrevet

kanskje det ja... hmmm,har ikm 1 jan,så det har vært moro å teste da.kanskje blir det en overaskelse?!!

Skrevet

Det er fremdeles håp! ;) Kan jo ha vært for tidlig til å slå ut! ;) *krysse fingrene for deg*

Skrevet

Hadde vært en fantastisk nyttårsgave, i alle fall! ;) Håper i alle fall noen av oss får møte kvelden med en positiv test! ;)

*Lykke til*

Skrevet

Jeg har IKM 1.januar, så jeg skal teste om ikke TR kommer.. :-O

Spent.. tatt 2 negative de siste dagene, da...men er jo litt tidlig.. ;-)

Skrevet

har ikm 1 januar, hvilken test bør jeg handle vis jeg skal få noe svar på nyttårsaften? har bare billigtester hjemme, men har hørt at de kan slå ut litt seint, at man ofte må gå over ikm, før det blir registrert noe????

Skrevet

Tror de fleste på apoteket er greie :) Hurtige og pålitelige :) Du kan jo kanskje spørre betjeningen? Tror de fleste testene er like "sterke"... Men på de fleste tester står det jo at testen kan slå ut dagen etter, og tidligst fire dager før... Men dagen etter er visst sikrest... Jeg prøver meg på QR to dager før :)

Skrevet

*krysser alle fingrene mine i spenningen frem mot IKM* :)

God klem til alle dere flotte, ventende kvinner! :D

Skrevet

Jeg og skal teste da! Ingen mens siden SA i oktober, og vil gjerne vært på den sikre siden før jeg drar på fest nyttårsaften;)

Skrevet

Lurt! :)

Blir spennede å se hvordan det går med oss alle sammen... :)

Skrevet

Håper noen av dere testet positvit i dag!! :-))

xxxxxxFingrene mens jeg venter spent. :-D

Skrevet

Jaaaaaaaa! Jeg testet positivt idag! :)) på billigtest. Må på apoteket å kjøpe en digitaltest etterpå!

Akupunktur gjorde susen! :)

lykke til, alle dere andre! :)

klem fra meg

Skrevet

Gratulerer så masse kmne+ida +en til i 2010? :))

Testa negativt i dag jeg da, men er enda et par dager til IKM.... Håpe håpe

Skrevet

Gratulere! :-D Fantastisk!

Håper det vil funke for meg også. Skal begynne 11 januar. Hvor lenge har du blitt stukket da?

Skrevet

Tusen takk!!!

Er bare blitt stukket to ganger, begynte uken etter TR og en gang uken etter EL.

Lykke til du og!

Jeg forresten nåler for å bli kvitt negative tanker også, og det kjente at hjalp! :) Så be om å få det også!

Skrevet

testa negativt i dag med billigstrimmel, men er 2 dager til ikm da...håper fortsatt, selv om jeg egentlig tror mensen kommer denne gangen og.

Skrevet

Jeg også har 2 dager igjen, og testa negativt... Men det er enda håp, tror kanskje det var litt tidlig for meg å teste, har kort syklus... Så hvis tanta ikke kommer i helga, blir det ny test til mandag ;)

Håper flere av oss er gravide!!! :D

GODT nytt år, i alle fall!!! :D

Skrevet

Godt nytt år alle testere!

Jeg testet negativt i går, men håper 2010 blir året vi tester positivt alle sammen:)

Skrevet

Slapp å teste igår - tanten kom meg i forkjøpet... Så håper nå at pp2 blir vår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...