PAVEEL Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Holdt på å tenke på det her om dagen....Jeg har ikke lyst til å dra på fest jeg, liker heller å være hjemme sammen med venner å drikke litt. Julefestene her bruker å være populære og "alle" er ute, men jeg har rett og slett ikke lyst. De siste gangene jeg har vært ute har jeg jo hatt det kjempeartig, men likevel så blir lysten på å dra på offentlige fester mindre og mindre. Jeg er jo bare 28 år, og veldig utadvendt egentlig, men setter pris på mer rolige tilstelinger jeg;) Flere som meg?
prekæs Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Kronisk stuegris her og. I hvertfall når det gjelder festing.
mamman til to gutter Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Jeg syns også det er hyggeligere å treffe venner hjemme hos noen enn å dra ut på byen. Det er jo helt umulig å snakke sammen, så det blir jo bare til at man sitter et sted og roper i ørene på hverandre i stedet for å snakke vanlig og faktisk høre hva de andre sier hvis man er hjemme hos noen. En veldig sjelden gang er det gøy å gå ut også, hvis man er mange nok og det er ok musikk der man er så man kan danse, men tror ikke engang jeg husker sist jeg var ute på byen og danset, så jeg har vel blitt gammel jeg også...
Cara de Guripuyi Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 "Kronisk stuegris" var en fin beskriveldse, jeg adopterer den!
Gjest Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 Samme her!!!! Jeg har funnet ut at jeg liker bedre å kooooose med hver fridag jeg har med mine sønner, istedet for å være redusert dagen derpå. hehe... I dag er det kjempe fest, der "alle" skal ut. Men ikke denne dama Jeg elsker fester og syns det er toppers når jeg er ute. Men jeg liker bedre å være frisk og tidig når jeg kan med mine barn, så jeg blir hjemme. Og jeg er bare 26, og veeeldig utadvendt! hehe.... )Nei i kveld koser jeg meg hjemme med min mann, og i morgen tidlig skal jeg og barna bygge roboter og biler av lego
Gjest Gul stjerne Skrevet 26. desember 2009 #6 Skrevet 26. desember 2009 Jepp, jeg også. Skulker faktisk en fest i dette øyeblikk, kjæresten dro alene. Men så er jeg litt syk i dag. Men det blir lite festing, men endel vin hjemme.
Ugl@ Skrevet 26. desember 2009 #7 Skrevet 26. desember 2009 Vi har ingen problemer med å holde oss hjemme i kveld i hvertfall, har ingen planer om noe romsjulsfest, ikke har vi barnevakt heller for den del. Koser oss hjemme vi, ser tv Istid 2 sammen med ungene nå.
signe maten Skrevet 26. desember 2009 #8 Skrevet 26. desember 2009 Jeg liker også aller best å ha venner på besøk/reise på besøk - og om poenget er å drikke alkohol så gjør vi det. Men det er i allefall mye koseligere å gjøre det hjemme - hvor vi faktisk kan ha det hyggelig sammen. Hver gang vi reiser ut angrer vi alle mann, faktisk Har vel vært ute to ganger siden guttungen ble født, han er nå 13 mnd. Og begge gangene var det en skuffa gjeng som kom hjem fra byen. Dårlige utesteder. Trangt om plassen. Kø og atter kø. Høy musikk. Dårlig musikk. You name it! Og jeg er 22år
Mor&barn Skrevet 26. desember 2009 #9 Skrevet 26. desember 2009 Samme her Jeg var bedt to steder i dag og til og med sagt jeg kom, men har meldt avbud i siste liten. 2. juledag er årets største utedag her i byen, hvilket betyr 1 time kø inn til åletrange utesteder, liten sjanse for å få seg noe å drikke. Ikke hører man hva noen sier eller noe sted og sitte. For ikke å nevne taxikø i 10 minus! Nei, takke seg til sofaen, rydde litt og kose meg helt aleine for en gangs skyld. (sendte mannen på fest i steden, og han var ikke sen og be) ;D Det beste av alt er at jeg kan legge meg alene uten snorking og jeg slipper fyllesyke i morgen, noe jeg pleier å bli rammet hardt av! ;D
Mille** Skrevet 26. desember 2009 #10 Skrevet 26. desember 2009 Vi er bedt på fest i dag OG i morgen, og jeg har veldig lyst til å dra. Men siden jeg har tidligvakt i morgen og på mandag er det bare å glemme å feste. Surt! ( Men enig med deg egentlig, det er mye artigere å sitte hjemme å feste med venner enn å gå ut.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 26. desember 2009 #11 Skrevet 26. desember 2009 koser meg også bare hjemme, orker ikke drikke... hehe.... første gangen jeg var ute siden lillebror ble født, var det kjempegøy....! Men neste gang kom for tett innpå, det ble bare stress og folk møtte ikke opp, så ble en punktert gjeng...og da drakk jeg fra kl 21-23 og dro hjem når de andre dro på byen litt før ett... hehe... det er bare to uker siden, så kjenner INGEN plass at jeg har lyst å dra ut....! Men skal kose meg med en cider og litt ost og kjeks nå... NAM...!
Øyboeren med to små <3 Skrevet 26. desember 2009 #12 Skrevet 26. desember 2009 ..kan jo også nevne at jeg er 22 år, så gammel er jeg ikke akkurat.... bare merket av rollen som tobarnsmor... brukte å ha "mamma-fester" før jeg ble gravid med andremann, da samlet vi en gjeng småbarnsmødre og drakk vin, spiste ost og kjeks og dro kanskje ut en tur på byen... og bablet i vei om fødsler og babyer uten at det gjorde en dritt...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. desember 2009 #13 Skrevet 26. desember 2009 Har aldri vært glad i fester.. Liker bedre koselig kvelder hjemme sammen med gode venner.. Jeg er 25 år..
fox`y Skrevet 26. desember 2009 #14 Skrevet 26. desember 2009 Er ikke noe spesielt glad i fester jeg heller:) har ikke festet i jula på over 5 år jeg. sitter heller hjemme. å jeg er 27 år hehe.
PAVEEL Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #15 Skrevet 26. desember 2009 Så godt å høre at vi er flere:D føler meg nesten unormal til tider altså siden jeg aldri helt har skjønt den greia med å drikke, høre på alt for høy musikk og HAUKE til hverandre hvis man skal ha en samtale. Hvis jeg en sjelden gang er ute så finner dere meg på dansegulvet, trenger ikke komunisere så mye der;)
aomeg Skrevet 26. desember 2009 #16 Skrevet 26. desember 2009 Har det på akkurat samme måte.Ha møtt på en del "skuffa"venninner, men det for så være.Drikker heller litt vin hjemme i stuen når ungene har lagt seg hvis det passer seg sånn.Idag er det romjulsdans rett oppi her, men "sparer" barnevakten til mandagen.Da skal jeg nemlig på byn med lillesøstrene mine på selveste 18 årsdagen til minste...høhøhø...blir jo koselig men trekker meg nok kanskje litt tidligere enn de. Men elsker å danse så for rocke løs på mandag siden jeg KAN. =)
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 26. desember 2009 #17 Skrevet 26. desember 2009 Eg er 27 og har det på same måten. Men så har eg vel hatt det på same måten alltid. Kunne gjerne drikke litt på vorspiel med veninner i russetida, men syntes det var noko dritt når alle skulle ut. No har eg heldigvis vener som er like "slappe" som meg (og mannen er av samma ulla). Vi tar gjerne ein cider og singstar, men noko FEST blir det ikkje.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 26. desember 2009 #18 Skrevet 26. desember 2009 er ikke så veldig glad i fester jeg heller, en gang i blandt er kjekt og samme ang byn.. liker meg best hjemme med familen min jeg:) og jeg er bare 19
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. desember 2009 #19 Skrevet 26. desember 2009 fest på byen er knallgøy innimellom, men jeg nekter å tro at 1 og 2 juledag er dagen der "knallgøy på byen" forekommer oftest. det blir for mange folk for meg. samme med nyttårsaften
OsloMor Skrevet 26. desember 2009 #20 Skrevet 26. desember 2009 Skulle GJERNE ha dratt på et par arrangementer/konserter i byen i dag, og har faktisk ganske god lyst på en tur ut. Men, med juleselskap hos deler av mannens familie så måtte det bli det på meg, og det var veldig hyggelig og særs god mat . Selv om jeg merker at jeg er litt rastløs nå som har kommet hjem igjen. Bor jo i sentrum og trenger jo bare å gå ut porten....
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 26. desember 2009 #21 Skrevet 26. desember 2009 jeg orker ikke drikke i det heletatt lenger, kansje ett glass vin en sjelden gang, og jeg er bare 24 nå strax....
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 27. desember 2009 #22 Skrevet 27. desember 2009 Vi hadde planer om å gå ut på noe 2 juledag, ut eller kino hvis vi fikk barnevakt..fikk barnevakt alikevel fant vi ut i går..men fant ut at vi ikke ville ut på noe i det hele tatt..ganske godt å våkne frisk og rask dagen etterpå, dessuten er 2 juledag en stor ute dag her så du står bare som sild i tønne og i kø uansett! nei takk!
camilla^ Skrevet 27. desember 2009 #23 Skrevet 27. desember 2009 Fester hjemme hos oss eller hos venner syns jeg er kjempegøy, men ut på byen syns jeg ikke er noe gøy. Jeg har aldri syns det har vært noe gøy heller. Ett utested i hovedstaden som jeg syns det er gøy å være på, men når vi drar dit så er det med en diger vennegjeng så det blir ikke som å dra ut på byen her. Også har vi en hotellweekend, så det blir mer enn bare å dra ut en lørdag. Jeg er 27.
Tøysetipp Skrevet 27. desember 2009 #24 Skrevet 27. desember 2009 Jeg ble med en tur ut i går og det var utrolig morsomt. Jeg møtte mange gamle bekjente og ble sjekket opp av tre menn. Humre. Konemor og meg bare flirte, mens noen høylytt prøvde å forklare at jeg var lesbisk. På ordentlig. Det var bare pinlig, men han ene tok det ganske sporty og kom senere tilbake med en øl til meg. Det ble litt for morsomt der en liten stund. Så eksmann ligger på sofaen og sover og konemor i sengen. Jeg er den yngste, men kanskje den lateste, så konemor på 41 er derfor den som er mest ute av oss.
Tøysetipp Skrevet 27. desember 2009 #25 Skrevet 27. desember 2009 Og bare et ps. Så tror jeg ikke at jeg har blitt sjekket opp av andre menn enn min eksmann tidligere så dette må regnes som sirkus i byen. Nesten så man skulle tro at det var arrangert. Litt sånn: Ser du at dama du er poppis i byen og dulte borti konemor. Herregud, jeg ble i overasskende bra form fra å ligge og pipe i sengen til jeg kom på det her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå