Gå til innhold

Skuffet og forvirret. Noen som har råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Neida denne PP ble det heller ingenting heller, men det er ikke det som gjør meg forvirret.

Siden september 2009 har jeg hatt veldig mange uregelmessige sykluser noen ganger 29, 33, 36 og denne 38..

Noen som har forslag til hva som kan være galt og om det er noe jeg kan gjøre for å få den regelmessig igjen sier jeg takk til råd.

Kan det være pga. uregelmessige sykluser at jeg ikke blir gravid?

Vi er veldig nye prøver så gir ikke opp håpet enda, både han barn og jeg har hatt en SA så ingen grunn til å annta at vi er infertile. men som jeg har lest her inne så har mange problemer så føler meg veldig flau, når jeg "klager" så kort tid etter, men som sagt så er det den uregelmessige syklusen jeg er forvirret over..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Du klager jo ikke, spør bare etter råd du:) Og det er lov:) Jeg har alltid hatt regelmessig syklus. Men plutselig, er ett par år siden dette da, så var de sånn ca som dine. Skjønte ingenting. Så ringte ril priv gyn jeg. Og kom inn ganske kjapt. Jeg hadde noen cyster på eggstokkene. Fikk beskjed om at skulle forsvinne av seg selv, ikke farlig. Og det gjore de, syklusen ble normal igjen:) Tok ikke lang tid heller. Har vært, og er gravid, etter dette. Men dette trenger ikke være tilfelle for deg selfølgelig. Bare en mulighet. Fikk forresten resept på Provera den gangen. Det var også for å få styr på syklusen Noe annet som går ann å prøve er akupunktur! Mange som har effekt av det hvis de har ustabile sykluser. Det får de rettet opp ganske kjapt:) Har selv gått til akupunktur. Veldig fornøyd:) Det var vel det jeg hadde av råd... Ellers ønsker jeg deg lykke til! Og det ordner seg helt sikkert:) God jul:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...