Gå til innhold

ketolysestart 4. januar:-)

Anbefalte innlegg

Bestilte ny ketolyserunde i går, så jeg starter så snart den dumper ned i postkassen! Gleder meg! Gikk 8 uker før jul og gikk ned 10 kg. I løpet av julen har det sneket på seg et par kg igjen. Grrr.... Men 50 dager til med ketolyse gjør nok susen!!

Hvem er det som går på ketolysen her nå?

Fortsetter under...

Ja det gjør nok susen, for at dette funker skal være sikkert og visst.

Jeg begynte på mandag og har til idag gått ned 5.5 kg og inn 6 cm rundt magen! . . . Dette er det sykeste jeg har vært med på. he he he.

Ja utrolig fornøyd :)

Frokost : spiser jeg skjelden. Orker ikke mat på morgenen. Blir ett glass kald pepsi max på meg. he he

Lunsj : Eggerøre med bacon eller løvbiff

Middag : Kål,blomkål,brokkoli med masse meierismør og kjøtt

Kvelds : Middagsrester eller bare noe pålegg :)

Skulle drukket mer vann, men klarer det bare ikke, drikker kanskje 05-1 liter om dagen. Å heller 2-3 liter pepsi max haha..

Avog til har jeg litt fløte til middagen, som jeg gjerne lager litt saus av i panna når jeg har stekt kjøttet.

Jeg er ganske kjedelig matveien, liker ikke salat å sånn, merker det hadde vært lettvindt om jeg gjorde det. he he.

Men nå er jeg nok MYE større enn deg så igrunn ikke rart det går fort ned i begynnelsen. :)

Annonse

Hahaha nesten så det er flaut å handle inn all den maten.

Føler jeg fråtser. Eneste kuren jeg har gått på hvor jeg ikke føler jeg slanker meg.

Idag lagde jeg meg heistad fromage (av geleen) Godt og ta en skje i ny og ne he he he :P

Annonse

Virker spennende dette! Lest litt, men hva slags tabletter, stix og slikt er det snakk om og hvor bestiller man dette? Er det ikke fort gjort å bli feilernært av en sånn kur??? Ser ikke så veldig variert ut det noen her spiser....? Ikke vondt ment, bare nysgjerrig og litt interessert! Tar dere kosttilskudd ved siden av?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...