Gå til innhold

ketolysestart 4. januar:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så bra, jeg gleder meg faktisk til å begynne. Har lest om så mange gode resultat, og det er motiverende. Også er det jo utrolig mye god mat da, også kan man kose seg med baconbcrisp, nesten ikke karbs. Tror ikke jeg vil savne sukker siden man kan klose seg med mye annet godt:-)

Samme her, gleder meg en haug.

Gikk på den i 3 uker i November, tok av 8 kg :D Stooor fornøyd.

Gikk bare ett par dager så følte jeg meg bedre, mer opplagt, maten er kjempe god, selv tålte jeg ikke søtningsmiddel, da stoppa vekta og gå ned. Men klarer fint den kuren uten kunstig søtning :)

Savna ikke snop i det heile, bare jeg kan ha min pepsi max så er alt topp :D

Jøsses, er det sant...tre uker!!!!:-)

Går jeg på ketolyse to-tre måneder har jeg kanskje gått ned det jeg vil.

Hvor mye skal du ned?

Jeg har 14 kg til BMIen er normalvektig, ønsker 16 kg selv, men drømmer om 20...

Jeg veier i dag 86 kg:-(

Hadde vært deilig å gått sommeren i møte med en slank kropp jeg kunne vært tilfreds med.

Gleder meg til å begynne, for jeg tror jeg skal greie det. å når man kan kose seg med pesi max er jo mye gjort, er nemmelig avhengig:-/

Ja helt sant, he he. Er en lett kur og gjennomføre. Skulle oppdaget den for maaaaaaaange år siden. He he.

jeg skal ned MYE mer enn deg, 40 kg *wææææ* MEN med denne kuren skal jeg søren meg klare det, lei alt det fæle fettet, fikk mitt første barn for 2 mnd siden, hjalp ikke på kroppen det heller ;) he he.

Er og avhengig av pepsi max, men man kan jo drikke så mye man vil av det, kan jo søren meg ikke bli bedre :D

Annonse

Da skal vi jammen greie det sammen jeg og du:-)

Kanskje noen flere dukker opp også når de blir ferdige med julekosen:)

Tror ikke søstsuge blir så stor heller jeg når man kan kose seg med fet og god mat.

Litt annerledes med andre kurer der man må moderere både fett og kerber, bedre å kutte ut karber og kose seg med fet god mat.:-)

Ja da skal vi sprade på stranden i søt bikini :D

Akkurat den å krype inntil mannen uten å være flau, DEN er jeg så enig i. Heldigvis har jeg en høy, ( er 163 selv ) breiskuldra mann.

He he :D

De stixene er ufattelig gøye når de slå ut forresten, kunne tissa på sånne hele dagen når jeg var i ketose. haha :D

Annonse

Er en liten skeptiker til denne ketolysekuren da jeg har hatt mye om ernæring under studiet mitt, og vet hva som skjer inne i kroppen når man oppnår ketolyse. Men jeg skjønner jo på dere at det fungerer.

Det jeg lurer på er hvordan dere klarer å opprettholde normalt treningsnivå uten karbohydrater?....Og hvordan synes dere at konsentrasjonsevnene fungerer? Hjernen bruker jo som kjent karbohydrater til næring....

Kan jo slenge meg med jeg også. Gikk på ketolyse i tre måneder i høst og gikk da ned 13 kg og mange cm rundt både rompe og mage :-)

Siden jeg tok helt av med godteri-spisingen i julepausen min (skulle visst ta igjen det jeg ikke spiste i høst...) snek det seg på en 2-3 kilo igjen :-(

Startet på ny frisk i går og håper på å gå ned ca. 10 kilo før påske.

Håper at dere vil dele litt oppskrifter og gode ideer til mat, da den største utfordringen med ketolyse kan være å finne på nye retter. Det blir fort mye egg eller kylling på meg i allefall...

Nå skal jeg lage meg litt eggesalat som jeg skal ha til frokost i morgen sammen med litt skinke og lavkarbo-"kjeks" som jeg bakte i går.

Lykke til til dere andre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...