Gå til innhold

Ingen kvalme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to barn fra før, begge ganger har jeg vært kvalm og kastet opp hele svangerskapet. Nå er jeg rundt 7-8 uker og ikke kjent tegn på kvalme. Nesten så jeg blir bekymret... Kan dette være tegn på en jente kanskje? Har to gutter fra før....

Noen synspunkter noen vil dele??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var ikke kvalm i hele tatt i forrige svangerskap,da fikk jeg jente..

Denne gangen var jeg skikkelig kvalm og kastet opp fra ca uke 6 til uke 9 .. Kanskje gutt på meg denne gangen da? ;)

Skrevet

Hmmm...Egentlig har jeg hørt omvendt... Men kan jo håpe at lille jenta kommer nå... Men glad for gutt også selvfølgelig! Lenge å vente til ul...

I forrige svangerskap kastet jeg opp i 7 mnd, er jo fantastisk å slippe det nå. men kan vel komme enda....

Takk for svar. :-)

Skrevet

også hørt at er omvendt..

jeg var/er plaget med kvalmen fra uke 7,det kommer og går litt nå..(er i uke 13nå)

så blir spennende og se når jeg skal på UL en gang,om det er ei jente vi får her eller ikke...

Skrevet

akkuratt det samme her. Jeg har to gutter og var kvalm fra testene slo ut, men nå lar kvalmen vente på seg. Nesten så en begynner å lure litt :) Ikke litt heller forresten.

var så kvalm de andre gangene at denne gangen her skulle jeg prøve å si til meg selv at det bare var innbildning med den kvalmen. Kanskje det virker he, he..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...