Carina har to små gull Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Hva er det??? Hvor får man kjøpt det??? Ser fler i det siste som har blitt gravide ved hjelp av det. jeg tenkte jeg kanskje skulle prøve det ut.
Bringebærmamma 160611 Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Hei Jeg prøvde wild yam denne måneden men det var tydeligvis ikke nok. Har planer om å ta bidronninggele i tillegg til wild yam neste syklus. Jeg kjøpte wild yam på helsekosten og vet at helsekosten selger bidroninggele også. Skriver du inn "bidronninggele" som søkeord vil du komme over nettsteder som selger bidronninggele. Jeg kommer nok til å kjøpe via nett denne gangen, det er ofte billigere å kjøpe på nett enn å kjøpe fra helsekosten, ihvertfall der jeg bor. Lykke til ;-)
Lille diamant Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Hei Jeg prøver det denne pp'en, og det skal hjelpe på fruktbarheten ved at det styrker kvaliteten på eggene våre det er dette bidronningen spiser for at hun skal kunne produsere mange egg av god kvalitet og leve lenger enn de andre biene ellers så mener jeg å ha lest at det kan være med å stabilisere hormonnivået i kroppen, slik at man lettere blir befruktet. Jeg skal og bruke Wild Yam etter EL er overstått, og det skal hjelpe egget å feste seg da det inneholder noe som man faktisk kan lage progesteron av. Altså de kan lage det menneskelige hormonet ved hjelp av dette stoffet, fordi at det har lignende egenskaper. Og det er jo det hormonet som gjør at egget fester seg Så er veldig spent på om det virker... Jeg har kjøpt det på en nettbutikk, fikk de i posten etter 2 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå