Gå til innhold

Til de som har maxi cosi cabrioFix med isofixbase

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om barnesetet sitter helt rikitg...

Basen sitter bom fast i bilsetet. Det er festet med belter, men det er jeg ikke i tvil om at sitter som det skal. Det går ikke an å rikke det en mm.

Men barnesetet som skal i basen er jeg mer usikker på. Jeg setter stolen i basen, det sier klikk og det lyser grønt. Men når jeg da rister litt i setet for å se om det sitter skikkelig så kan jeg liksom rugge litt på det. Det sitter fast, men det går an å røre litt på det. Vanskelig å forklare egentlig, så håper noen forstår ;) Er deres seter også slik??

Takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våres er også slik. Kan rugge litt på det. Men når det lyser grønt er alt i orden. :) Lurte litt på det der i starten jeg også, men det er helt riktig!

God jul!! :)

Skrevet

Ja, vårt er også slik. Har brukt det i 8 mnd og fungerer bra.

Skrevet

Vår er også slik, og tror det skal være sånn. Basen sitter bomfast, og setet er klikket på så det viser grønt på begge sider. Har funnet ut at det er kjekt at man kan rugge litt på det, når jenta begynner å sutre ;)

Skrevet

Slik er det hos oss også! Vi har også funnet ut at det er en fordel, slik at man kan rugge litt i den om bilen står stille og jenta sutrer litt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...