Gå til innhold

Noen av bebisene som har begynt å sitte selv?

Anbefalte innlegg

Min gutt gjør absolutt ingen forsøk på noenting, og jeg nyter det! hehe :) Min første gutt gikk rundt møblene da han var 6 mnd, og jeg skjønner ikke at det er mulig når jeg nå ser på lillebror som bare ligger der og "later" seg.

Håper han ikke har noe hastverk :)

Fortsetter under...

Å, langtderifra! Her nyter vi også at lillebror er litt bedagelig anlagt - sammenlignet med kvikke storesøster som rullet stua rundt 3,5 mnd gammel...

Han ruller og kaver og vil både opp og fram, men han klarer det jo ikke..;o)

Nope... sitter ikke selv her heller. Prøver det hun er god for å komme seg fremover når hun ligger på gulvet, setter rompen i været og jobber med armene. =) Trenger absolutt ikke et barn med klippekort på legevakten, håper hun tar ting etterhvert og ikke alt på engang!! ;o)

Synes det er så deilig at han ikke gjør noe annet enn å ligge der jeg ;) Føler at jeg har baby litt lenger denne gangen. Han første ble jo så fort stor nå han var så tidlige ut med alt. Travlet var det også. Jeg måtte gå med hånda mi bak hodet hans klar til å ta i mot når han seilet bakover, gang på gang. For hodet var jo så stort i forhold til kroppen at han bikka over til stadighet :)

aaaah nyter tiden nå jah :))

roluc: hehe snakket om dette, at tassen vår aldri har vært helt baby. virker ut som han er tidlig ute med kroppen. han er jo liten ennå så det hjelper. men har jo aldri kunnet gå fra han feks i sofan for 1 rull hadde han tidlig(ja var nok uflaks men hadde mye uflakse ruller)

vil allerede ha en ny baby for vår elskede lille gull vokser så fort

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...