Gå til innhold

Vondt rundt navlen, flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er som om det er noe som river og drar rundt navlen og det er seriøst skikkelig vondt! Vet ikke hvordan jeg skal forklare meg, men det er ikke utenpå huden men mer inni rundt der navlen begynner. Det stikker å river og det kjennes ut som noen setter en kniv i det området. :(

Noen som vet hva dette er?

Skrevet

Har akkurat det samme selv. Hadde det med svangerskap 2 også og fikk skikkelig sjokk første gangen jeg kjente det. Akkurat som en kniv som stikker rundt navlen og det kan vare opptil noen minutter. Hvis jeg er ute må jeg bare sette meg rett ned. Jordmor sa til meg at det er midten av magen som strekker seg. Strekkesmertene på sidene kjenner jeg ikke like godt, de kan være vonde men ikke slike knivstikk som dette. Har slått meg til ro etter det jordmor fortalte, trodde første gang at det var løsning av morkake, krisemaksimering haha,

Skrevet

Jeg har også hatt litt vondt der, men kjenner ikke ut som kniving, med meg så er det sterk svie og litt kløe, men er sikkert bare strekksmerter ja.. har smurt på fuktighetskrem når jeg har kjent det og det lindrer en liten stund. Det er jo rett over strekkmerka, så høres fornuftig ut at det er det.

Skrevet

Har også hatt vondt rundt navlen i flere uker, har tenkt at jeg kanskje holdt på å få navlebrokk, spesielt vondt har det vært å nyse.. men nå har det dukket opp noen strekkmerker akurat der det har gjort vondt- så det er vel bare strekk i skinnet.

Skrevet

Jeg hadde det samme forrige svangerskap, og det var navlebrokk. Hos meg kom navlen ut tidlig i svangerskapet, så jeg hadde nok en medfødt svakhet i bukveggen. Opererte for det i ettertid og navlen ble helt fin igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...