Gå til innhold

Gravid og Gammel


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hatt mot til aa fortelle noen om graviditeten ennaa.

Saa mye som kan gaa galt i min alder.

Bor i Australia for tiden men haaper aa komme hjem til Stavanger snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer så mye:)

 

har en vennine som føde førstemann 48 år gammel

 

begge mine oldemødre føde 48 år gammel...

 

en vennine av mamma var førstegangsfødende og 51 år...alle svangerskapene gjekk kjempe bra og babyene var friske....dessuten vart alle unnfanget "naturlig":)

 

hvor gammel er du? syntes det er så flott med modne mødre, husk det, du er ikke gammel mamma,men moden:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:) Har du vært igjennom dette før? Til tross for mye skremselspropaganda, så går det jo faktisk som oftest bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

 

En kollega av meg fikk barn i en alder av 44 - gikk "smertefritt"..:) Både mormoren og farmoren min fikk barn etter at de hadde passert 40 (dvs barn nr 5 for begge to), det samme gjelder tante som fikk sin 3. Er ikke så uvanlig og går jo fint det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for oppmuntrende svar! Jeg er 45 aar gammel. Fremdeles gravid (veeldig kvalm), og skal til tidlig UL om noen dager. Kryss fingrene for meg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hyggelig at det er fler modene blivende mødre her, er selv 38,5 år med termin i august (1 barn)så jeg er (9+5)nå vært på ul (7+4) og hjerte slo fint sa legen.. Gjort meg mange tanker jeg også rundt dette med at det er mye som kan gå galt og alt det folk er flinke til å skremme oss med.. Jeg ble bare stressa av alle tankene, prøv å legg det negative til side og nyt graviditeten og få god oppfølging slik at du kan føle deg trygg gjennom svangerskapet. Håper å se deg mer her inne :) Jeg fikk positiv test 18 des så familiene våre og de nærmeste vennene fikk julegave på forskudd.. Vedlig greit å ha fortalt de nærmeste, tilfelle noe skjer så føler man seg ikke alene.. Masse lykke til, det vil helst gå bra. Hvor mange uker er du på vei ? og er det første barnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...