missgs *OVERTID* Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Det slår ikke feil, med en gang testen er positiv, så kommer kvisene poppende!!! Sånn var det når jeg fikk datteren min også, men jeg orker ikke å gå rundt som et "pizzatryne" hele graviditeten denne gangen også :/ Har akkurat startet på min 8. uke nå, så har jo en stund igjen for å si det mildt.. Jeg bruker sminke for å skjule det på dagen, men det hjelper liksom ikke 100%, og jo mer sminke jo værre blir jo huden. Jeg er ikke noen typisk jente-jente, så er litt grønn på renseprodukter etc, noen som har tips å komme med til hvilke produkter jeg kan bruke for å gjøre det bedre?? Er evig takknemlig for alle tips :) Fortsatt god jul alle sammen
Silene_Silanum Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Sånn var det for meg og. Og hormonelle kviser er vanskelig å ta knekken på- uten å medisinere med p-piller eller antibiotika. Dette kan man ikke ta når man er gravid- så jeg måtte bare leve med mine i ni måneder. Noe som hjalp litt var en god rensegele- jeg brukte M.D formulations.
missgs *OVERTID* Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2009 Huff, var det jeg regnet med ja :/ Men jeg skal teste rensekremen du nevnte, så får jeg håpe det hjelper bittelitt om ikke annet! Tusen takk for tips Hvor får jeg kjøpt den forresten? Klem klem
Silene_Silanum Skrevet 25. desember 2009 #4 Skrevet 25. desember 2009 Den selges på hudpleiere- MEN kjøp den heller på feelunique.com! Det er myyyye billigere! http://www.feelunique.com/p/md-formulations-Facial-Cleanser-Gel-Oily-and-Very-Oily-Skin-250ml.html Denne jeg bruker. Den betaler jeg nesten 400 for hos hudpleier i Norge.
missgs *OVERTID* Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2009 Takk takk, da skal jeg bestille meg en slik en :)
Silene_Silanum Skrevet 25. desember 2009 #6 Skrevet 25. desember 2009 Og husk- det er fri frakt- men det kan hende den kommer i tollen. Du får refundert tollutgifter dersom du sender inn kvittering til feelunique i etterkant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå