Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 10 uker på vei... barnefar virker så ikke klar... jeg har en sønn fra før som han ikke klarer å forholde seg til...han vil bare være alene med meg... på mandag skal jeg til UL, å da må jeg bestemme meg, om jeg skal risikere å sitte alene med to barn, med to forskjellige fedre, eller om jeg skal ta abort... huff, er så vanskeli d her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg personlig hadde nok beholdt barnet hvis jeg visste at jeg hadde greid det, både økonomisk osv. Når det gjelder barnefaren ville jeg vært redd for at han ville forskjellsbehandle ungene, hvis dere fortsatte å være sammen. Spesielt siden han ikke greier å forholde seg til barnet du har fra før. Dette kan jo skade sønnen din, så jeg vet rett og slett ikke. Lykke til iallefall.

Skrevet

hei..

jeg er i samme situasjon. jeg har en sønn fra før på 14 mnd og ble upanlagt gravid med nr 2. jeg er nå litt over 10 uker på vei, jeg er også veldig usikker på om jeg skal beholde. tenker mye fram og tilbake. ene dagen vil jeg beholde den andre ikke..

barnefaren til nr 2 vil jeg skal ta abort, men jeg tror ikke jeg klarer. så da blir jeg også alene med 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...