Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først vil jeg si GOD JUL TIL ALLE SAMMEN!!!

Må bare lufte meg.. Skulle ha IKM 17. Desember. Jeg tok en CB test på ettermiddagen for noen dager siden, men den var negativ. Den sist og denne uken har jeg følt at tanta er på tur, men neida ingenting...lille juleaften (6 dager over) var jeg i dusjen da syntes jeg det kom litt rødlig, men når jeg sjekket var det ingenting og har ikke hatt noe mere. rett før det rødlige kom følte jeg at jeg måtte på do.. det var så lite at jeg ikke kunne sjekke det som sagt.. Jeg har før gått 10 dager over ( noen mnd siden) så kanskje jeg burde vente til det er gått 10 dager..Da skal jeg iallefall ta en på morgenen, hvis jeg ikke har fått tanta til da!

Håper det var noen heldige som fikk en flott julegave!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag tok jeg en billigtest, men den var negativ tenkte også at jeg er jo på dag 38 (10 dager over). Har hatt litt uregelmessige sykluser. lengste var på 36 i høst etter pille slutt.. så jeg rotet litt igår..sist fikk jeg tanta på dag 29 så regnet utifra dag 29. men ingen tante er kommet. hva nå? Er de like sikker med morgen urin de billigtester som QR og CB er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...