Gå til innhold

Dere som har vært gravide før..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var symptomene de samme i alle svangerskapene og kom de på samme tid? Leste ett sted at når man har vært gravid en gang, så får man f.eks ikke like ømme bryster ved de neste svangerskapene. Så lurer på om det har vært slik for noen her inne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De symptomene jeg har nå er veldig like de jeg hadde på samme tid når jeg gikk med guttungen.

Den jeg mistet hadde jeg mye kraftigere symptomer. Mye vondere pupper, mye kvalmere.

Mamma hadde også veldig lite symptomer med alle oss 3 søstre, med mange med den hun mistet.

På den andre siden, en annen jeg kjenner kjente knapt nok noe til den første gutten, men med den andre tilbydde hun den store hvite porselen skålen.

Tror egentlig det varierer veldig fra person til person.

Lykke til

Skrevet

Ja har jo hørt at man kan ha ulike symptomer i hvert svangerskap, men lurer jo på om det er fakta eller om mange faktisk får samme symptomer når de er gravide. Selv hadde jeg utrolig ømme og vonde bryster og var veldig trøtt, litt kvalm til og begynne med..så lurer jo på om jeg kan vente meg lignende symptomer så tidlig neste gang jeg blir gravid. Vanskelig for andre å svare på, men hvor mange her inne har fått samme symptomer i flere svangerskap?

Noe må man lure på i ventetiden ;o)

Lykke til med svangerskapet ♂ + ♀ = ♂ +en liten en i magen, håper jeg snart kan komme etter på 1.tri :)

Skrevet

Hei :)

Jeg har totalt vært gravid 6 ganger - men har dessverre bare hatt ett fullført svangerskap - alle gangene har vært veldig forskjellig mtp symptomer osv, kroppen reagerer visstnok forskjellig fra gang til gang, har med at hormonene svinger voldsomt og forandrer/endrer seg over tid.

Lykke til da og ha en fortsatt god jul :)))

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...