Gå til innhold

Får IKKE mensen igjen :S :(

Anbefalte innlegg

Siste mens jeg hadde var 21 okt. Da startet jeg på pergotime kur. Er det normalt at den blir så forstyrra av en slik kur?????????? Begynner å bli så nedfor av dette, er såååå utrolig lei av forhåpninger og ønsker. Når man vet det ikke er vits å ha det, prøver mest mulig å lavære å tenke på det, men det er jo ikke bare bare heller :(

Måtte inn på baby verden å regne ut litt, å hadde man vært så utrolig heldig å vært gravid nå så skulle jeg vært 8 +4 nå. Men så heldig er man tydeligvis ikke. Har til tider hatt noen symtomer men ikke noe slik at jeg tror jeg kan være gravid for jeg vet jo at jeg ikke er det, å dermed syns jeg mensen kan komme.

Uff, dette var jo ett trasi innlegg, det er leeeenge siden jeg har skrevet her inne å nå fikk jeg en sånn "dritt følelse i kroppen" om hvor utrolig urettferdig ting kan være til tider.

Men jeg ønsker dere en riktig god jul videre :D

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141174112-f%C3%A5r-ikke-mensen-igjen-s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har testet to ganger, testene viste negativ men positiv etterpå. ( ca 1 time senere)

Men det var veeeldig tidlig. Men de andre gangene jeg har vært gravid har jeg kjent symptomer veldig fort og merkbart. HAr hatt noen nye somptomer inni mellom, men er vant med å få det når mensen skal komme, men den kommer jo ikke :S

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Jeg ble ikke forsinket pga pergo, men har hørt om andre som har blitt det.

Ta deg en tur til legen du og få sjekket det opp.

Du har vel også tatt en blodprøve rundt dag 21 vil jeg tro for å se om du har hatt el. Dersom den viste at du hadde el burde jo mensen ha kommet nå....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...