♥lykkelig 2 barns mamma♥ Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Hadde skikkelige stikninger på venstre side i går og da jeg var på do for å tisse var det friskt blod på papiret.. :-O I dag har jeg ikke kjent noe,så regner med at det går fint! Men må si jeg hater å se blod samtidig som jeg har en liten en i magen min som jeg ønsker så dypt og inderlig! Bestiller en time hos lege nå etter jul for å evt få en undersøkelse.Ser det er mange som også tar en tidlig UL! Får dere det automatisk eller spør dere og nærmest gråter etter en..? Føler noen ganger man må legge på litt ekstra for å komme igjennom hos lege..
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Jeg fikk det automatisk denne gangen... men i mitt første svangerskap måtte jeg gjøre litt extra for å få en tidlig ul, men du kan også snakke med jordmor å lege å si at du vil ha det så du får roet deg litt ned å ikke være så bekymret:)
Yo&La+spire Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Eg blødde 5 dager (friskt blod) rundt uke 6, og fikk UL med en gang. Følte også at eg var litt brysom, men hadde nettopp hatt en MA så eg var jo superbekymra. Men legen skrev henvisning til UL uten spm han... Gikk bra da. Eg er 24 uker på vei nå
:) ! Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Hvor lang tid tar det ca fra legen henviser til ultralyd til man får det ??
<3guttemamma<3 Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Jeg blødde også når jeg var 6+3 og i noen dager. Hadde litt vondt i magen, men tror helst det var fordi livmora strekte seg. Jeg fikk UL dagen etter jeg var hos legen, jeg hadde legetime sent på dagen, så jeg måtte vente til dagen etterpå. Men det gikk så bra så! Fikk beskjed om at jeg hadde lettblødende livmorhals:)
mamma i vest :) Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 jeg hadde en blødning i går kveld, og det har fortsatt litt i dag/kveld - ikke noe smerter... men har vert lite symtomer på graviditet i det siste når eg tenker meg om - har vert ganske stresset siste tiden så har ikke helt rukket å kjent etter heller, så nå er jeg selvsagt livredd for at jeg holder på / eller har mistet. Er 7+6 Skal kontakte legen i morgen, men noen som har opplevd lignende der det har gått bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå