skyttel71 Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Jeg har tenkt meg ut en tur i jula og da må minsten (11 uker) trolig få et måltid på flaske. Lurer på om jeg kan gi ham et måltid av sånn ferdiglaget mme på boks for de minste? Orker ikke å pumpe ut morsmelk, får ut så lite av gangen at det er et helt prosjekt... Fullammer hele tiden ellers da. Noen som har prøvd?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Selvfølgelig kan du det. Småtten min fikk de ferdigblanda på flaske flere ganger første mnd av sitt liv. Store spørsmålet er vel om han liker det. Ikke alle babyer vil ha noe som smaker annerledes enn de er vant til, så er en ide å prøve først før du drar bort.
Mummimamma 09+12 Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 Du bør i alle fall prøve først og se om han vil ta flaske.
skyttel71 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2009 Han tar flaske, så det er ikke noe problem. Har bebisene deres reagert med magevondt på slikt eller?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 Nja... min fikk litt ubehag av den ferdigblanda NAN da han var bitteliten (et par uker gammel). Men han fikk det ikke ofte. Fra han var rundt 8 uker var det ikke trøblete lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå