Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 De tar vel hull i ørene på en del frisørsalonger.
Gjest Skrevet 25. desember 2009 #4 Skrevet 25. desember 2009 Gå til en skikkelig piercer. Tattostedene har som regel piercing også. Koster sikkert 3 ganger så mye men da er du sikker på at utstyret de bruker er 100% sterilt. Det gjør også mye mindre vondt når de ikke bruker "pistolene" samt at du får rette smykker for healingen av hullene. Ingen tvil om hvor vi skal ihvertfall, den dagen jenten min spør om hull i ørene.
Gjest Skrevet 25. desember 2009 #5 Skrevet 25. desember 2009 Skrev litt krøkete der.. Du må jo selvfølglig spørre om du får eventuelt får se når de pakker ut utstyret så du ser at alt er nytt- er engangsutstyr. Pistolene som brukes hos friørene skal visst nok være vanskelige å rengjøres, og de brukes jo om og om igjen.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #6 Skrevet 25. desember 2009 Der hvor jeg tok hull i ørene på jenta mi hadde de KUN engangsutstyr, men så var det også den frisøkjeden som førte det merket (husker ikke hva det het). Så det er ikke alle frisøerne som bruker ustyret om igjen
Gjest Skrevet 25. desember 2009 #7 Skrevet 25. desember 2009 Det var nytt for meg Men stemmer forstatt for "manuell" stikking fremfor pistol (om de brukte det da). Men skulle likt å visst hvilken frisør det var, for har lyst på to hull til i øreflippen og det er vel litt å spare på å gå til friøren. Og jeg er stor nok til å tåle den ekstra "vondten".. Hehe.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #8 Skrevet 25. desember 2009 Det var hos Tango frisør også var det plastik, bedre for ørene visstnok
Gjest Skrevet 25. desember 2009 #9 Skrevet 25. desember 2009 Takker. Kan ikke huske å ha sett de her i byen så får lete litt da. Lenge leve gulesider
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #10 Skrevet 25. desember 2009 Man skal velge å dra til piercer nettopp fordi det er den bestem måten å få hull i ørene på. Med pistol så presser den tjukke øredobben seg igjennom brusk/flipp å og kan føre til stygg og smertefull bruskdannelse, (også gi stygg ubehagelig kule inni hullet) Mens om man tar med nål hos piercer, så startet nålen tynn og blir tjukkere og tjukkere slik at huden rundt blir gradvis penetrert. Jeg tok hull oppe i brusken hos frisør, og GUD som jeg skulle ønske noen hadde advart meg mot det, for idag har jeg en så stor stygg utvekst at det ser ut som at det vokser et ekstra øre utfra øret mitt...:-/ Og en venninne av meg fikk store stygge kuler på flippene da hun tok hos frisør som barn, og de måtte hun kirurgisk fjerne. Er jo ikke alle dette skjer med, men man må jo være klar over konsekvensene det KAN få....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå