Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg begynner på pergo i morgen. Oj, kjenner at jeg er utrolig spent! Det har jo tatt eeeevigheter før jeg fikk pergo, men endelig er dagen her, siden det endelig har blitt klart at jeg ikke har eggløsning.

Men til dere som har gått/går på pergo, hvordan er det? Merker dere at noe er anderledes? Får man humørsvigninger? Eller.... får man noen bivirkninger? Jeg vet ikke om jeg går på en enkel eller dobbel pergo kur, hva er forskjellen?

Hååååper virkelig at dette virker for oss. Skal i allefall blogge om mine erfaringer. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141173834-til-dere-med-pergo-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Kan ikke si jeg har store "pergo-erfaringen", er akkurat ferdig med min første pergo-syklus. Jeg tok enkel kur, en tablett daglig. De bivirkningene jeg hadde var hetetokter og litt hodepine.

Jeg tok blodprøve på dag 23 som viste eggløsning! Jeg har Pcos og ikke eggløsning av med selv, så dette var positivt. Men fikk mensen nå i helgen..., men da vet jeg i hvertfall at det virket på meg :)

Det var pga av denne kuren jeg registrerte meg her inne for å høre om noen vet om man skal ha pause mnd etter kuren eller om jeg kan begynne rett på ny kur? Min gyn har juleferie, så får ikke hørt med han..Han nevnte ikke dette.

Vet ikke om dette var noe til hjelp. Lykke til!!

du KAN gå 2 mnd etter hverandre med pergo, men tror de sjelden anbefaler flere mnd etter det.

Jeg har nettopp gått på pergo i 2 mnd, dobbel kur begge gangene. Nå må jeg ta en pause i noen mnd (2-3) så får jeg kanskje prøve igjen .)

Lykke til !

Har tatt to pergokurer men med en pausemåned mellom de to. Det var det jeg fikk beskjed om av min lege iallefall. Vet ikke helt sikkert om jeg har eggløsning siden jeg glemte blodprøva på dag 22-23, men tok på dag 3-5 i syklusen siden det var noe jeg måtte i forbindelse med et evt ivf forsøk nå til vinteren. Har regelmessig mens nå så tar det som et godt tegn jeg da, og ca ved eggløsningstider er det ganske ømt ved eggstokkområdet og endel utflod. Vi får krysse alt vi har for at pergo blir redningen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...