Gå til innhold

Jeg trenger hjeeeelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en MA i uke 7 i slutten av oktober med utskrapning. På dagen 4 uker etter utskrapningen fikk jeg kjempe blødninger og måtte på Oslo Akutten. Der hadde jeg en negativ graviditetstest. De trodde derfor det var mensen. Fikk pos el-test på dag 12 den 10 desember. Testet så positivt med klar strek 20 desember (4 dager før IKM) I dag 1 dag etter IKM tar jeg en cb digital med ukesindikator som viser 3 +, altså at jeg skal være 5+ nå. Skjønner ikke dette her...Kan dere hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke så mye greie på dette her. men disse testene med ukesindikator, går vell utifra hvor mye hcg du har i kroppen. kanskje du produserer hcg raskt. for det er jo bare to uker siden el. så da burde du jo ikke være lengre en 4 uker på vei?

Men jeg vet ikke.

Men gravid er du hvertfall:) Gratulere og lykke til med spiren. Håper det går bra denne gangen. Er jo en julegave. å da må d jo gå bra :)

Skrevet

Skrev feil på når jeg hadde pos el-test for det var ikke den 10 desember, men den 8 desember. Jeg er 4+2 i dag. Er litt redd for tvillinger merker jeg:-) Håper det bare skyldes at jeg produserer hcg raskt, ja!

Tusen takk for lykkeønskningen og får svaret ditt.

Riktig lykke til selv:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...