Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Jeg har fått meg ei nydelig dame, som er fantastisk herlig. Har lenge visst at jeg er bifil, men at jeg skulle møte ei så fantasisk jente var over mine drømmer. Etter at forholdet med samboeren hanglet pga mye som skjedde i sommer som ikke er greit i det hele tatt, så kommer hun og hjelper meg opp igjen. Hun er også kjempeflink med barna mine. Når jeg var hos hun tok hun lillemor (dattera mi) om natta og matet hun sånn at jeg fikk sove hele netter, det betydde så utrolig mye for meg, har prøvd å forklare hvor mye det har betyd for meg, men finner ikke ord.. Jeg er så glad i hun! Noen andre som har lignende historier? Åssen har det gått med dere?
_Løvemamma_ Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Så flott! Gratulerer med kjæreste:) Det er jo en riktig så fin start på det nye året, uthvilt og forelsket
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Jeg er bare så glad! Forelskelsen har vart i et halvtår allerede!!Føler meg som en 14s.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå