DetERlovÅhåpe<3 Skrevet 25. desember 2009 #1 Del Skrevet 25. desember 2009 Hei jenter! Har hatt regelmessig mens f.o.m mars 09 - 7 november 09, og nå i desember fikk jeg ikke mensen, og den er enda ikke kommet. tok en test den 8 desember men negativ, så tok jeg en til den 20 desember, også negativ. for jeg har vært gravid før i 2007, da jeg var sammen med en annen som ikke hadde problemer med sædcellene, og da tok jeg en test da jeg var 32 dager på vei men ingen mens, så tok jeg en ny en da jeg var 40 dager på vei, negativt, så tok jeg en ny en da jeg var ca 2 mnd på vei, og først da slo den ut positivt. men da hadde jeg jo ømme bryster,kvalme, alt luktet vondt osv. Har ikke hatt symptomer denne gangen, så hadde håpet å få svar på IVF søknaden som vi sendte avgårde i oktober. for vi burde vel fått innkalling nå, hvis det gikk 3 mnd til vi skulle være på samtale, eller tar det 3 mnd å få svar? Får man svar uansett om den blir innvilget eller ei? For vi er jo bare 20 og 24. Men hadde jo uansett vært fint med et konkret svar. Ellers blir det privat, for det skal ikke stå på penger, selvom det er noen sinnsyke priser! Håper 2010 blir et lykke år for alle oss her inne:) God jul til dere alle! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141173533-3-mnd-uten-%C3%A5-f%C3%A5-svar-p%C3%A5-s%C3%B8knad/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfisken * gravide* :) Skrevet 26. desember 2009 #2 Del Skrevet 26. desember 2009 jeg var 20 når vi sendte inn. tok ca 2 mnd før vi fikk svar å fikk ikke komme inn på fosamtale før 10 mnd etter så fra tidlig februar til tidlig desember, hehe.. å det er pga ung alder Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141173533-3-mnd-uten-%C3%A5-f%C3%A5-svar-p%C3%A5-s%C3%B8knad/#findComment-141175453 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eskimo-07,eskimo mai-10 Skrevet 26. desember 2009 #3 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg hadde tatt kontakt med sykehuset. Vi gikk i nesten 3 mnd uten svar på søknaden våres og purret flere ganger. Egentlig hadde sykehuset tenkt å gi oss avsalg, men siden vi var så pågående gikk de for at vi skulle få prøve. Vi sendte søknaden i septemeber, fikk svar medio desember og fikk hoppe rett på forsøk noen uker etter. Grunnen til at sykehuset ville gi oss avslag var min unge alder. Var "bare" 21 år, og mannen min var 28. Hos oss er det han som er nesten steril og derfor var vi anbefalt å komme igang med forsøk før kvaliteten ble enda dårligere. Men dette forstod ikke sykehuset før vi selv hadde forklart det. Nå, 4 år etter sitter jeg her med en flott 2 åring og voksende mage. Stå på! Ring til sykeshuset, vær litt pågående og spør hvordan dere ligger an i køen. Ikke ta et nei, uten begrunnelse, for et nei. Og våg i si imot legene! Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141173533-3-mnd-uten-%C3%A5-f%C3%A5-svar-p%C3%A5-s%C3%B8knad/#findComment-141176044 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå