Gå til innhold

Søvnløs med 2 i magen

Sjokoladebolla

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg gjøre? Blir gal! Ligger våken hele nettene(noen netter er jeg heldig og får sove et par timer), og får ikke tatt igjen noe søvn på dagtid. Kan ikke ligge på ryggen, finner ikke no stilling, begynner da gjerne å klø over hele meg.... Har fått helt aversjon mot senga. Har ei lita ei på 2 1/2 som er hjemme med meg, så må ha overskudd til henne. Heldigvis er det snart morgen...

Fortsetter under...

off :(

Hørres ikke bra ut !

Jeg hadde det også slik en peride, sov dårlig om nettene, men heldigvis godt på morgenene, så fikk hentet meg inn igjen der..

Mannen min tar datteren vår med seg i bhg hve morgen, slik at jeg kan sove hvor lenge jeg klarer på morgenen.

Tror ikke jeg hadde overlevd uten de timene der! :)

Men ett tips er Postafen..

Dette er reseptfrie tbl mot reisesyke/kvalme.

Jeg ble annbefalt disse pga kvalme, og vet av erfaring at MANGE, bl.a jeg selv blir helt utslått av de.

Funker som sovetbl! men alle reagerer forskjellig på de da..

Du kunne ihvertfall prøvdt de?

Tok en tbl her for en stund siden og sov i 18 timer i strekk!:)

Lykke til!

yepp postafen er en gammel og god medisin som er vel utprøvd.jeg fikk anbefalt det av fødselslegen og fikk det nå sist på sykehuset Jeg har akkurat kommet hjem etter to døgn på sykehuset. ble innlagt for jeg var så sliten. sto imot legens anbefaling alt for lenge ser jeg nå, det var himmelsk. fikk medisiner og sov nesten konstant i to døgn. kan ikke si jeg er hjemme igjen med full av energi men er iallefall ikke like deppa og oppgitt lenger, og klarer faktisk tanken på at dette kan ta noen uker til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...