Gå til innhold

tja.... da er jeg her igjen for 4. gang i år....................Skrekkblandet frys er vel rette ordet nå!

Maddemor-1 gutt+1 jente:)

Anbefalte innlegg

Litt av en overraskelse på morgenen i dag selveste julaften!

Har IKM i dag, i morgen, lørdag eller søndag. Har vanligvis 28 dagers syklus og er på syklusdag 28 i dag, men pga litt sen EL tenkte jeg kanskje at IKM er ca lørdag-søndag....

Så dobble pergo gjorde susen for meg igjen og etter xu, ma og sa i år håper jeg virkelig at denne gangen skal det gå bra hele veien ut. Skulle egentlig til gyn for å begynne på pergo + puregoni jan/feb og har time 18. januar. Da vil jeg være ca 7+5 tror jeg og siden gyn ville at neste gang jeg er gravid så skal jeg inn til han i uke 6- 7 så må jeg vel kanskje ringe over jul og flytte litt på timen dersom alt er vel frem til over jul. Da jeg tok testen i morges og så krysset som poppet frem ganske kjapt begynte jeg å skjelve og gråte og redselen tok tak i meg....

Men de andre gangene jeg har vøt gravid i år har jeg vært sinnsykt kvalm og sinnsykt ømme pupper, men denne gangen er det mye mer likt da jeg gikk gravid med gutten vår; frisk og fin og trøtt og tunge men ikke spesielt ømme pupper.

Håper og må vel tro at denne gangen går det veien for oss:)

Stoooooor juleklem til dere alle:)

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Gratulerer så mye, var vel beste julegaven tenker jeg :)

Får håpe at spiren sitter denne gangen slik at du endelig får oppleve å bli mamma igjen.

Får du noen spesiell oppfølging nå da siden du har mistet så mange ganger tidligere? Medisiner?

Du er i alle fall hjertlig velkommen inn hit!

tusen takk for det:)

Har faktisk litt troen selv denne gangen:) Ting føles på en eller annen måte litt mer riktig nå enn før og symptomene er annerledes.

Tolker det som et godt tegn.

Gyn sa jeg kunne få albyl E, men jeg kunne like gjerne ta aspirin sa han. Ser i felleskatalogen at det er samme greie og at en halv aspirin tilsvarer 1 ukes dose med albyl E, så da tar jeg bare det 1 gang i uka jeg.

Ellers får jeg UL i uke 6-7 i alle fall og så får vi bare se etter det. Kommer til å be om UL hver uke frem til jeg er over 12 uker for jeg klarer ikke å roe meg helt før det.

Blir en spennende tid fremover og tusen takk for velkomsten:)

Gleder meg til å få lov å henge med dere til langt ut i neste år, september faktisk:)

Klem

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Dette blir bra vet du :)

Har du forresten blitt utredet for habituell abort? Man har jo krav på det når man har mistet 3 ganger som du har.

Aspirin kan funket vet du, skal ta det hele svangerskapet da eller?

Ja nå får vi satse på at vi holder følge helt til Juli for min del og september for din del ;)

Tusen takk:)

Jeg er ikke utredet nei for exuen teller ikke som abort så teoretisk sett har jeg bare 2 aborter bak meg....

Aspirin skulle jeg vel ta 1. trimester i alle fall, men har ikek spurt skikkelig om hvor kenge jeg skal holde på med det.... Får ta det opp med gyn på 1. kontroll.

Jeg vil veldig veldig gjerne henge her inne hele veien ut jeg altså:)

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...