Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ikke fulgte kjendistrenden og valgte noe feminint såpeopera-amerikansk navn på sønnen sin.

Sigurd er jo råfint, sant, prebs? :-)

Ellers er jeg fortsatt litt nedfor etter at jeg fikk vite at min kjære FB-venn Vibeke Klemetsen valgte det noe utradisjonelle navnet Liam Texas til sin sønn, for ikke å snakke om Bianca til Mona Grudt :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, heia Ane - strålende! Bare ikke Sigurd nå blir alt for pop...;-)

Liam Texas var - unnskyld meg - kustygt. (Men så er hun jo ikke min FB - venn; hadde hatt litt problemer med å gratulere henne med navnevalget. Hun har jo Sophie fra før, så trodde hun hadde god smak...)

Bianca synes jeg er helt ålreit, iallfall når pappaen er amerikansk, og det står fint til Oliver og Milla, synes jeg.

(Måtte ha en pause fra julepartyet.)

Skrevet

Jeg liker ikke Sigurd. Jeg elsker Liam, men Texas..? Ikke helt min smak. Sophie, Bianca, Oliver og Milla - kjempefine :)

Er du venn med henne på fb, Kapabel? Fant deg ikke på venner :P

Skrevet

Synes Sigurd er gubbete og trist navn jeg, på lik linje med Gustav, Albert, Johan osv. Skjønner ikke hvorfor de er blitt så populære!

Liam og Bianca er kjempetøffe, men Texas kan jeg spare meg for...

Saken er som baken ;-o

Skrevet

Det er jo forskjell på kjendiser. Vi må vel skille mellom kulturpersoner og trash-kjendiser som glamour-modeller og realitysøppel.

Skrevet

Vart litt glad når eg såg framsida til VG i går! ;-) No er ikkje Sigurd akkurat mitt favorittnamn, men eg likar slike namn. Dei er så mykje finare enn dei andre typisk kjendisbarnnamna! :-)

Skrevet

Go Ane Dahl Torp!

Liam Texas? Jeeezes..

Skrevet

He he- Ane er en flott dame, hadde en Anelse om at hun ville velge et flott navn ja.

Skrevet

Sigurd er jo knallflott :)

Liam Texas...say no more...

Bianca er ikke min favoritt, men men...

Skrevet

Måtte også titte innom på julaften, midt i sminke-, hårkrøllings-, og ribbekaoset :-D

Ellers så klarer jeg ikke å like Bianca litt engang, men det er jo bedre enn Texas, da.

Skrevet

Fant du meg ikke? Så rart. Men det kan ha en naturlig forklaring, kjæresten min har laget tullenavn til meg, som er alt annet enn Emma, haha. Men prøver å fikse det tilbake nå...

Skrevet

Sigurd er kjempeflott!! :)

Liam Texas og Bianca..??? Er det mulig!?

Skrevet

Sigurd er kjempefint=)=)

Liam Texas var noko av da styggaste eg har høyrt..

Bianca har me faktisk diskutert...

Skrevet

Jeg liker navnet Liam, har selv en gutt som heter det...

Gammel dagse navn som Sigurd klarer jeg ikke :) Så hver sin smak , heldigvis!

Skrevet

Synes Sigurd er veldig pop, og et litt kjedelig navnevalg. Fint ja, men fryyyktlig vanlig..

Skrevet

Hæ?

Så vanlig kan det da umulig være.

Er jo ikke på navntoppen...

Skrevet

Oja ok, K :)

Enig med deg, Pinguuu - Liam og Bianca er kjempefine! Jeg klarer heller ikke like navn som Sigurd, Solveig ''osv''.. Men Texas blir litt for mye for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...