Ranni Skrevet 24. desember 2009 #1 Skrevet 24. desember 2009 Barnas første julaften, det er litt ekstra kos. Har stukket seg på juletreet allerede, men bare vent til pakkene kommer frem - hehe, spesielt de røde båndene har vist seg å være av stor interesse. Trollet er blitt 8,5 mnd og i går reise han seg opp på egen hånd for første gang - ved hjelp av støvsugeren :-). Det skjer søren meg noe nytt hver eneste dag, utrolig gøy å få være med på! Ønsker dere alle en riktig fin julaften!! Klem
Itsrejk Skrevet 24. desember 2009 #2 Skrevet 24. desember 2009 Ja, jula får en helt annen betydning når vi får oppleve den gjennom ungene, synes jeg. Småtten vår har passert elleve mnd, og har som din funnet ut at juletreet stikker, og at det går an å plukke ned artige leker fra det. Ønsker dere alle ei rikitg god jul!
Maia&Mathias <3 Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 Så gøy at han reiste seg, Ranni!! :) Lillegutt har ikke vist noen interesse for å hverken reise seg eller krype ordentlig enda, han åler seg frem og er fornøyd med det! Stresser ikke med d i d hele tatt, nyter tia der jeg kan sitte i ro så lenge det varer!! Kos dere masse i jula og nyt tia! D gjør vi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå