Ainahel1 Skrevet 24. desember 2009 #1 Skrevet 24. desember 2009 vil først å fremst ønske alle her inne en riktig god jul og en fantastisk romjulstid men...er litt usikker nå...har gått på pergo denne mnd...fikk en pitteliten blødning/spotting for 3 dager siden... bare en gang jeg var på do... testet etter både el og graviditet...tok feil test strimmel først :S men el å g-test var begge positiv???!!?? g-test var svakt positiv....men synig... hvet noen hvorfor...? festeblødning? eller bare egg som slipper? har hadt ondt i høyreside nede i magen...(livmor/eggstokk) små kvalm og trøtt...men trodde det bare var virus.. hmm... lovt å være litt håpefull... ?! juleklem =D
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 24. desember 2009 #2 Skrevet 24. desember 2009 EL-test slår ut på graviditet også så jeg sier bare GRATULERER=)=)=)
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 høres ut som du er gravid ja Gratulerer. =)
Blinkimom Skrevet 25. desember 2009 #4 Skrevet 25. desember 2009 Høres veldig ut som at du er gravid da, ja Stemmer det med syklusen da? Lenge siden du tok pergoen? Forsøker meg på en gratulasjon herfra også )
Ainahel1 Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2009 TUSEN TAKK =) for svar å gratulasjoner =) har så ustabil syklus at det kan jeg ikke gå etter...men syns det var litt fort etter pergo... tok pergo fra 12-12 til16-12 .... men vi får krysse fingrene å se
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 Hei! Da er det jo over 2 uker siden du sannsynligvis hadde EL, så da er du sikkert gravid! :-) Håper du er det! Gratulerer!
villmusa Skrevet 27. desember 2009 #7 Skrevet 27. desember 2009 Høres veldig ut som du er gravid. Gratulerer! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå