paper Skrevet 24. desember 2009 #1 Skrevet 24. desember 2009 Heisann! Vet nesten ikke hvor jeg skal skrive til deg for du hører jo ikke til her mer! Samtidig som jeg ikke hører til på 1.tri FØR iallefall til mandag eller tirsdag som er IKM for meg HVIS jeg har rett:) Sjanset på en cb-digital igår ettermiddag, negativ..så du hadde rett at det kan lønne seg vente med den.. Tok en ny strimmel nå, samme svake,svake svake streken...men er egentlig usikker blitt.. Ømheten i puppene er bortevekk, men oppblåst og mensfølelse har jeg. Jeg kan IKKE huske fra sist om puppene var til-fra ømme,eller om det var konstant liksom.. Det jeg ER sikker på er at jeg kjente festesmerter lørdag kveld, og at jeg har hatt et par stikninger i venstre lyske. Urinen min er ikke vanlig heller, for jobber nattevakter,endel kaffe og tisser flere ganger slik at jeg ikke får samlet opp hvis du skjønner... Kjøper en cb-digital idag som jeg tar over helgen så finner jeg ut av dette her.. HVA TROR DU VENNEN??? Er jo ikke IKM før til mandag, og urinen er utvannet, så...håååper Jeg vil ønske deg og alle dine og ikke minst spiren i magen din en fantastisk GOD JUL!!!! Håper du koooser deg, og sender meg noen tanker..er superglad på dine vegne:))) Har fått ring på nå, og DET er jo bare heeelt utrolig deilig.Mannen imitt liv:hvem hadde trodd det liksom????haha, ikke jeg iallefall... KLEM,KLEM,KLEM,KLEM TIL DEG FRA MEG:D
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. desember 2009 #2 Skrevet 24. desember 2009 hei Paper!!! Er sikker på du er gravid jeg!! jeg hadde ikke ømme pupper før uke 8 denne gangen, og nå er de opp og ned med ømhet, så det betyr ingenting. Er nok litt dumt å teste m utvannet etterm.urin da du er tidlig ute med testing fra før hehe. Gratulerer så mye med ring på fingeren da!! Dette fortjener du. Krysser alt jeg har for at du kommer over på 1-tri. Ha en strålende jul. Stoooooor juleklem fra meg og spiren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå