Barnnummertre Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Hei jenter. Lurer på en ting. Pleier å testet meg for når jeg har EL og får positive tester med CB. Denne mnd startet jeg å testpå dag 11 etter mens. Nå er jeg på dag 20 og har enda ikke fått positivt test ( 4 dager for sent). Pleier å ha veldig regelmessige perioder på 31 dager og EL samme tid hver mnd, dvs 14 dager før IKM . Har IKM 4.januar. Har fortsatt utflod og øm i nedre del av magen....Har følt at jeg har hatt EL pga murring i bekken osv, men kan jeg ha misset det på det på testen eller er det mulig å ikke ha EL en mnd?? Noen som vet? God Jul alle sammen!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Hei Noen har veldig kort LH-stigning, bare noen få timer faktisk - så det er stor mulighet for at du kan ha "misset" når du har testet etter EL... Blir spennende å se om en liten stund da - murringer er jo bra, det betyr at livmoren jobber, så se det som ett godt tegn Lykke til da Klems
Barnnummertre Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2009 Takk for svar....da kan nok det ha skjedd....håper det :-) Så får vi se om det har klaffet denne månden. Lykke til selv og god jul!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå