Gå til innhold

Magesmerter, kynnere, kvalme, hyper baby, halsbrann og en steinhard mage...

Anbefalte innlegg

Flere som har det sånn?

Magesmerter, kynnere, kvalme, hyper baby, halsbrann, bekkenløsningssmerter, veldig trett og en steinhard mage...

Har vært bekymret men ikke kontaktet noen lege eller jordmor enda. Jeg har term og din 22 feb. og det er leeenge igjen.

Usikker på om jeg er paranoid, eller bekymrer meg for lite. Hadde det ikke sånn i første svangerskapet. Tenker at alt som er unormalt og vondt er normalt og en del av det og være gravid...

Noen tips, erfaringer?

Fortsetter under...

Jeg har termin 21. feb. Og jeg har alt det der. Foruten om halsbrann hele tiden.. Den kommer sjelden, men av og til.

Håper jeg blir bedre snart, for jeg føler meg så syk! Svimmel og tett.

Jeg har termin 19 februar og har det ganske likt selv,har ikke så mye kvalme men istedet brekninger.

dette er nok helt normalt.

Jeg har ett helt annet svangerskap nå enn forrige gang.

Jeg har også termin 22 februar og dro til sykhuset for å sjekke smerter nederst i magen. Jeg fikk da vite at det var ligamentsmerter. Helt ufarlig, men vondt og kan vare fra en dag eller to til en uke. Hyper baby kjenner jeg igjen, men det er bare koselig! Du kan ringe fødeavdelingen og snakke med jordmor. Så kanskje du føler deg bedre :)

God jul!

Jeg har det også sånn, har termin 12 februar. Føles som babyen prøver å komme seg gjennom magen til tider, skikkelig hyperaktiv. Men alt er normalt, er jo ikke så lenge igjen og kroppen forbreder seg til fødselen. Prøv å sov så mye som mulig, ikke drikk mye kaffe e.l. (halsbrann), sukker gjør min mere aktiv der inne, og mye bevegelser gjør vondt for bekken. Lykke til og god jul :-D

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg har også alt sammen og termin 12 feb. Hadde et flott svangerskap sist, men dette tar kaka. I julen fikk jeg i tillegg nyrebekkenbetennelse og det tok sin tid før det ble diagnosert fordi de sjekker jo hvordan barnet har det først... er dr..lei,men glad for at det snart er over. i tillegg snorker jeg visst noe helt forferdelig..får ikke luft

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...