Gå til innhold

Ebba, Isa eller Milla?

Anbefalte innlegg

Jeg vil egentlig helst ha Ebba, så kommer Isa. Milla er det storebror som ønsker seg.

Evt andre forslag? liker ikke Sofie/Linnea/Julie-stilen så godt.

kan man bruke et navn som andre har snakket om som aktuelt - hvis de ikke er gravide og ikke har jente? Eller er det dårlig gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141172068-ebba-isa-eller-milla/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter litt med det samme, vil gjerne bruke et guttenavn som venninnen min i mange år har "holdt av". Men hun blir jo aldri gravid. Men tror nok jeg holder meg unna fordet.. En vakker dag vil hun nok ha det selv:)

Isa er for meg et hundenavn. Ebba er koselig, Milla er kjedelig.. :)

Ebba liker jeg ikke. Isa for meg er ikke et fullt navn (sikkert fordi jeg ikke er vant til det), men Isabel og Isabella er nydelige! Hva med de, og heller ha Isa som kallenavn? :) Milla er også kjempefint! Det forbinder jeg ikke med kallenavn for Camilla, men sikkert fordi jeg er vant til det :)

1. Milla

2. Isa

3. Ebba (Hva med Alba? :)

eller..

1. Isabel - Isabella

2. Milla

3. Ebba

lykke til og god jul :)

Annonse

Måtte bare titte innom mellom krølling av hår og sminking;

Ebba er et fantastisk stødig, sjarmerende og tøft navn. På langt nær så mye brukt som Milla, som også er fint. Men jeg ville valgt Ebba.

Isa anser jeg bare som et kallenavn for Isabelle eller Isadora, så det ville jeg ikke valgt. Tenker også umiddelbart på is.

Ebba heter min datter.

Virker som det er mer populært i år. Var mange som syntes det var fremmed da min Ebba fikk det i 2005. Ble litt overrasket over det, for navnet har vært på topp 10 listen i Sverige i åresvis før det.

Kall henne Ebba. Vi trenger flere i klubben:)

Jeg tenker på Isa som et ordentlig navn pga at jeg er vant til å høre om Isa Katharina Gericke -sopranen. Men vet ikke av noen andre som heter det nei.. Synes det er fint.

Ebba er litt kult, men ganske seigt-klingende.

Milla er så som så. Fint, men noe skurrer. Kanskje fordi det er litt i vinden for tiden.

Jeg normalt en enkeltvnavn-forkjemper, men har du vurdert dobbeltnavn til Isa? Isa Maria? Isa Eline? Isa Olivia? Isa Aurora? Var litt kult med to a-endelser faktisk.

Isabell/a i alle varianter synes jeg er jalla og vil ikke foreslå Isa som kallenavn av de.

Annonse

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...