Gå til innhold

Er jeg en "ruger" nå, tro??? ;-)

Anbefalte innlegg

Vil starte dette innlegget med å ønske alle dere fantastiske, støttende og kloke damene her inne, en god jul og et godt nytt år. Måtte fruktbarheten hagle over oss i tiden som kommer;-)

Ellers var jeg til forundersøkelse til hysteroskopi i porsgrunn på mandag. Skal igjennom dette den 14. jan. Er forberedt på at de ikke finner noe, siden ul ser bra ut. Men da har jeg ihvertfall gjort det. Da skal de også pensle et rift som jeg har på livmorhalsen.

Da jeg var der, så legen at det nærmet seg el. Jeg var klar over at den skulle komme nærmere helgen. En eggpose var "klar". Så da jeg kom hjem satte jeg el-sprøyte, noe legen ville jeg skulle gjøre. Dvs. at jeg har hatt el idag. Det må jeg virkelig si at jeg har kjent også. Har nesten hatt den samme ømme følelesen som jeg har hatt etter uttak.

Så litt sengeaktivitet har det da vært i heimen de tre siste dagene.

Så da skjedde det jammen noe i denne ventetiden til neste forsøk, også. Blir jo liksom til at håpet stiger, når jeg har gjort noe som KAN øke sjansen for å bli gravid. Skal teste om 14 dgr og ringe Pors;-) Tvi, tvi

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141172006-er-jeg-en-ruger-n%C3%A5-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det!! Sædkvaliteten har sett veldig bra ut på testene, men befruktningen gikk ikke helt som forventet på 1. forsøk som var ivf. Ble derfor icsi på 2. Akkurat hva som skjer, om det er sædcellene, egget eller den kjemiske forbindelsen når de treffer hverandre, som svikter, er usikkert. Men på 1. forsøk, ble et egg befruktet. Så jeg håper litt. Klarer ikke å la være;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...