Gå til innhold

Når testa dere positivt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når viste testen det flotte positive resultatet?

Har fortsatt over 1 uke til ikm, men har noen symptomer... som murrunger i magen, kvalmebyer og svimmel (en uke etter eggløsning, så kanskje kroppen spiller meg et puss??)...

Kjenner denne jula kommer til å bli veldig lang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg testa positiv 2 dager før ikm.... så da har du fem dager å vente... husk å ha testene i hus da i alle fall... hehe

Skrevet

Jeg testet også positivt to dager før ikm. Hadde egentlig ikke tenkte å teste den dagen, men teste-lysten tok litt overhånd:-)

Skrevet

hehe det var akkurat det som skjedde med meg og.... klarte bare ikke å vente, selv om jeg har kasta bort flerfoldige g-tester fordi jeg ikke klarer å vente

Skrevet

Jeg testet veldig svakt positivt med billigstrimmel 4 dager før IKM, og med digital test 2 dager før IKM. Prøvde ikke å teste før 4 dager før IKM og heller ikke før 2 dager før med den digitale så vet ikke om de ville slått ut før..

Kvalm har jeg vært i 3 dager nå så ingen tvil om at jeg er gravid ;)

Skrevet

Jeg testet negativt 1 dag før IKM,men dette var på billigtest da.. (kjøpt på nettet) også testet jeg positivt på Clear Blue Digital 2 dager etter IKM :)

Skrevet

Jeg testa svaaakt positivt kryss på en vanlig Clearblue test 5dager før jeg venta mensen.. venta 4dager å tok noen nye tester et par dager på rad,de var veldig gravide gitt,positivt svar kom jo omtrent før jeg hadde rukket å satt på hetta å lagt den ned for å vente :P:)

Har du tatt en test nå? Vi må få høre hvordan d går,spennende :))

*lykketilklem*

Skrevet

Dere som fikk positive tester! Kjennte dere noe til at dere kunne være gravid då? Murringer osv? Kjenner INGENTING her..

Skrevet

Jeg testa knall positivt dagen etter IKM. Streken kom mens jeg tisset på pinnen, og ble tre dobbelt så sterk som den andre. Så jeg hadde sikkert testet positivt før hvis jeg hadde prøvd.

Men er så lei av negative tester så jeg ventet til dagen etter IKM. Da hadde jeg ømme bryst, det var alt.

Na er jeg 5+2 og har ømme bryst, kvalme, brekninger, mye tørst, og mensmurringer nå og da, ikke så mye egentlig.

Hadde mye værre murringer da det endte i SA i uke 5.

Det er jo egentlig ikke vanlig å kjenne noe symptomer før IKM .

Skrevet

Har ikke turd å teste enda, er så redd det blir negativt... i følge fertilityfriend så er jeg på 8 dpo, og ikm ikkje før 2.januar...

Har sett på andre sine chart og der er det positive tester rund 10-15 dpo.

Men må bruke litt ekstra lang tid på frokosten for å ikke bli så veldig kvalm... og kaffien er fortsatt drikkende, men smaker noe annerledes enn for en uke siden...

Sitter med litt kvalme no, lenge siden jeg har spist. Men klarer ikke helt å huske om det er den samme typen kvelme som sist, men den kommer i bølger. Og har noen merkelige murringer i magen ganske ofte.

Er ubehagelig å sitte framoverbøyd (men det kan jo vere jeg som tenker for masse på det), og fikk vondt i skambenet når jeg skulle ta på skoene tidligere i dag.

Får prøve å teste på mandag, da har mannen min bursdag!;)

Skrevet

Jeg testa positivt på 10 dpo. Svakt, riktignok. For en deilig følelse det var! Samtidig som at jeg nesten ikke kunne tro det, spesielt siden det var så tidlig. Hadde skikkelig forberedt meg på at jeg testet for tidlig og kom ikke til å få positivt resultat uansett. Dro rett på jobb etterpå og fikk nesten ikke gjort noe fornuftig hele dagen. ;)

Skrevet

Tok en test i dag tidlig, men den ble negativ, ganske så "blendahvit" som man sier...

Er 10 dpo i dag og vil tippe det er minst 5 dager til ikm. Men har veldig uregelmessige sykluser, så er vanskelig å si... får satse på at det er for tidlig med positivt resultat enda;)

Kvalmen er der fortsatt, og liten appeitt... og det svimler for meg når jeg reiser meg fort opp, det er komt den siste uken, pleier ikke å vere det til vanlig, holdt på å gå i bakken i går når vi gikk rundt juletreet på julefesten i går!;)

Men men, får prøve igjen om noen dager!:)

Skrevet

Jeg testet postiv 13 dpo:) Testen 10 dpo var negativ. Jeg er nå litt over 4 uker og kjenner allerede at jeg er gravid (murringer, sliten og ømme bryster). Kan likevel ikke tro det, da..:)

Lurer litt på når jeg skal fortelle familien. Føler at det er litt tidlig enda, men alle vet jo at vi prøver. Vi skal være mye sammen i dagene som kommer så det er mulig vi får spørsmålet om det er noe på vei. Har jo så lyst til å fortelle dem:)

Skrevet

testet negativt både på ikm dagen og 2 dager etter ikm, positivt 4 dager etter ikm:) DA tok jeg tre bare for å være sikker:)

• 4 uker senere...
Skrevet

Var nok ikke gravid denne gang heller...

Tok en tur til gyn i dag, hadde infeksjon, så det var nok det som gav murringer, utflod og tissetrang... så har fått meg antibiotika og skal begynne på pergotime når tr endelig dukker opp igjen...

Skrevet

testet positivt samme dag som ikm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...