Gå til innhold

Verdens beste tips for fjerning av nupper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så mange fine, dyre gensere og bukser som har fått nupper. Tidligere har jeg brukt nuppefjernere av ymse typer i tillegg til å barbere bort nuppene, men det ble aldri bra.

Jeg vurderte å skaffe meg en "sweater stone",

(http://www.amazon.com/THE-ALUNDRESS-LAUNDRESS-SWEATER-STONE/dp/B001UWCG0E/ref=sr_1_5?ie=UTF8&s=home-garden&qid=1261579179&sr=8-5)

men siden det stort sett er det samme som en pimpstein så tenkte jeg at jeg kunne se hvordan det gikk med den pimpsteinen jeg allerede hadde på badet.

Alle nuppene forsvant på rekordtid! Jeg bare gned pimpsteinen forsiktig over plagget i sirkelbevegelser, og vips var plagget som nytt! Det er uten tvil den beste nuppefjerneren jeg har brukt! Anbefales!

God jul til alle sammen!

Skrevet

Takk for tipset! det funka som bare det!

Skrevet

Eller så få man kjøpt "nuppefjerner" veldig mange steder, den fungerer også veldig bra.

Skrevet

Kult. Dette skal jeg prove. Jeg har inntrykk av at mine plagg nupper bare jeg ser på dem...

Takk for tipset : )

Skrevet

Kjempebra tips! Virka sååå mye bedre enn vanlig nuppefjerner! :-)

Skrevet

Har ikke tessta dette men har et annet tips: bruk barberhøvel... Barber av nuppene. Funker som bare det... :)

Skrevet

Hmmm...hva er en pimpstein,og hvor får jeg tak i det?

Skrevet

Pimpstein brukes til å fjerne hard hud på føttene. De kan kjøpes på f. Eks. Vita. Barberhøvel funker også, men kan skade klærne og pimpstein er så utrolig mye lettere å bruke! Dagens beste tips!

Skrevet

Kan jeg spørre hva en pimpstein er ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...