Ugla er mamma! Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Jeg ønsker alle prøvere, tenkere, gravide, drømmere og mammaer en riktig god jul og alt godt for det nye året. Måtte året bringe de vakreste opplevelser, oppfylle de største drømmer og bli det beste 2010 vi alle kunne håpe på å oppleve. For min del blir den 8 turen i månedsskifte jan/feb..så vi satser på at neste jul er vi en familie på 3 Julehilsen fra Ugla!
gliring Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 God Jul på dig med och alla er andra! Hoppas alla får ett fint 2010 där alla era barndrömmar går i uppfyllelse. /Asta
Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 God jul til deg og Ugla Håper virkelig at 2010 kommer til å gi dere barnedrømmen og at året generelt blir et fint og godt for deg/dere <3
snuffe Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 God jul til deg og dine også! I fjor var julen vår ganske preget av sprøytestikking og gynekologbesøk i forbindelse med IVF. Det er nesten litt uvirkelig at resultatet er tre måneder og ligger og kjefter på babygymmen ved siden av meg nå. Håper dere kan få samme opplevelsen neste jul! =)
Sofia 40 Skrevet 23. desember 2009 #5 Skrevet 23. desember 2009 God jul alle sammen! Håper 2010 blir gullåret for oss prøvere. Shute, dine ord falt i god jord her -mye godt kan skje i løpet av et år:-) Takk for all støtte i året som har gått!
luna+gravid Skrevet 24. desember 2009 #6 Skrevet 24. desember 2009 God jul til alle dere! Sender en spesiell en til deg UGla-jeg vet hvordan ditt år har vært! Selv går jeg litt nervøst inn i julen, og venter spent på 3 UL 4.januar for å sjekke om jeg har kommet meg vel inn i 2.trimester. Er jo livredd etter 3 MA vet du! Ikke kan jeg si noe til familien heller-skikkelig rart blir det. Må det bli mange babyer i 2010!
Ugla er mamma! Skrevet 24. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. desember 2009 Sender deg en ekstra god klem luna, Vet litt om hvordan du har det. Man må bare tro at det går bra. Det blir 2010 som er året for oss
Lacey*har fått erta Skrevet 25. desember 2009 #8 Skrevet 25. desember 2009 God Jul til Ugla og alle andre! 2010 må bli et godt babyår for alle prøvere! I fjor jul hadde vi vår førstefødte sønn hjemme hos oss etter 11 lange uker på sykehuset. Vår kjære umistelige sønn som dessverre gikk bort i slutten av januar 2009 etter å ha gjort skamme på alle utsagn fra leger om at han ville dø første leveuke. 4 mnd gammel. Dette året er vi igjen blitt velsignet med en sønn som kom til oss 2.desember. En liten lillebror som har gitt oss mye glede i et år som har vært tøft. Vi har vært heldige og blitt gravide kjapt, noe vi vet å sette pris på. Riktig god jul og godt nytt år!
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 27. desember 2009 #9 Skrevet 27. desember 2009 Ønsker fortsatt god jul og et fruktbart nytt år til alle flotte jentene her inne !! Stor klem fra Birgitte, Thomas og Olivia
Håpefull38 Skrevet 27. desember 2009 #10 Skrevet 27. desember 2009 En fortsatt god jul til alle her inne:-) Ugla- jeg drar også nedover igjen rundt månedskiftet jan/feb. Håper det nå klaffer for oss begge da:-), og for alle andre som også prøver!
Ugla er mamma! Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 28. desember 2009 Du skal se vi sitter med hver vår julegave neste år Håpefull. Man tenker jo litt nå i romjulen, det blir liksom litt ekstra tid til overs. Og en ting er sikkert, jeg er ihvertfall utrolig glad vi ikke visste hvordan denne prosessen ville bli før man startet den. Mitt nyttårsønske er at jeg blir gravid, og at jeg ikke "må" melde meg inn i gruppen for habituell abort. Også ønsker jeg at jeg fortsatt, på tross av kampen for barnet, fortsatt skal sitte med følelsen av at livet mitt er utrolig godt! Kjør på med nyttårsønsker jenter! (Nå skal jeg være Fru Positiv i hele januar - gled dere!) Hehe,.,
bumpi de bump Skrevet 28. desember 2009 #12 Skrevet 28. desember 2009 Riktig god romjul til deg, Ugla, og til alle dere andre her inne. Ingen nevnt - ingen glemt : ) Og så må jeg få takke for 2009. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere jentene her inne. Dere har stilt opp med trøst, gode råd og positive vibber hele veien. Tusen takk! Godt nytt år alle som en - gleder meg til å lese om alle positive tester og graviditeter i 2010.
Ugla er mamma! Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #13 Skrevet 28. desember 2009 Og vi gleder oss til å følge deg og den lille bumpen
Lillie Vanillie Skrevet 28. desember 2009 #14 Skrevet 28. desember 2009 Vel overstått jul, og godt nytt år til alle sammen. Forhåpentligvis nytt forsøk på riksen for oss i løpet av andre uken i januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå