Gå til innhold

Kan man kjenne bevegelse så tidlig som uke 12?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er akkurat 11 uker på vei idag, begynner min 12. uke.

Denne morgenen lå jeg litt våken i senga før jeg sto opp og bare slappet av, plutselig kjente jeg en type forsiktig sammentrekning lignende følelse i livmora. Helt merkelig, som at noe bevegde seg inni der. Har mye luft i magen om dagen, men det var ikke en slik følelse. for den kjenner jeg igjen. dette var en type følelse jeg ikke kan huske å ha hatt før.. Er det mulig å kjenne liv der inne så tidlig?

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har sett fler her inne som har kjent liv så tidlig. Er det første gang du er gravid? Da er det jo ikke så lett å vite hva mann skal kjenne etter... Men når jeg kjente liv var det nesten som om man hadde "leamus" hvis du skjønner det:)) Mitt første sv.skap kjente jeg ikke liv før jeg var ca 18 uker på vei. Etter ul min. Men morkaka mi lå til slik at det tok lengre tid før jeg kjente noe:))

Du er akkurat en dag lengre på vei enn meg ser jeg. Jeg er 11 fullgåtte uker i morgen. Gleder meg til det, for her i huset skal vi slippe bomben med nissen. Han kommer med et ul bilde til mommo;)) Det skal bli så gøy;))

Skrevet

Dersom du har veldig følsom livmor er det fult mulig, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...