Gå til innhold

abort tredje gang...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei HI!

Hvis du tar medikamentell abort, så er det mer skånsomt for kroppen enn hvis en tar kirurgisk, for da går man inn å skraper på innsiden av livmoren, noe som kan føre til arrdannelse og problemer senere. Det er også en viss fare for infeksjon etter at en har tatt abort, men det er veldig sjeldent at noen får problemer etterpå uansett metode.

Lykke til videre, håper at det går bra med deg.

Annonse

snakk med legen din om denne 3 aborten å få satt inn en hormonspiral...så slipper du å bli gravid hele veien for å så måtte oppleve dette...når du er i et stabilt forhold eller d faktisk passer seg me en baby så kan du gjøre neste forsøk...folk som tar for mange aborter kan risikere å ikke bli gravide mer....d er dokumentert bevist for 2 av mine "venninner" ......

Kjære deg:

Ikke forhold deg til de som event.dømmer dine valg her inne.

Jeg kan berolige deg med at abort,UANSETT, metode IKKE vil ha betydning for senere graviditeter...

Jeg vet litt hvordan dette er.Har selv tatt 4 aborter, og alle sammen var uhell.INGEN blir gravide med viten og vilje dersom man ikke vil det selv.

Selv med forholdsregler har jeg blitt uønsket gravid.

Dagen du er klar bærer du frem et barn,akkurat som de som ikke har tatt abort eller ufrivillig abortert..

Lykke til til deg videre...klem

• 1 måned senere...

Jeg har tatt kirurgisk abort 3 ganger. 1 da jeg var 15, nr2 da jeg var 18 og 3 da jeg var 19..var ikke så flink med p-pillene mine. det har tatt meg 5 år uten prevensjon uten at jeg ble gravid igjen..hadde egentli gitt opp håpet om å få barn uten assistanse..men nå i en alder av 25 har jeg endelig klart det. sier ikke hva du skal gjøre men bare forteller hvordan det ble for meg.

Det er ikke vanskeligere å bli gravid etter en abort normalt sett, dvs hvis du ikke får infeksjoner i etterkant. Det blir et lite arrvev der hvor fosteret var festet, men det blir det også etter fostre som blir født ved termin, så forskjellen på abort og fødte barn skal i utgangspunktet være helt lik. Og noen får jo bøtter og lass med barn selv om hvert eneste lager litt arrvev i livmor. Lykke til! Jeg har 5 aborter, 2 ufrivillige og 3 provoserte. Jeg har ikke hatt problemer med å bli gravid.

• 4 uker senere...

Søsteren min hadde 4 aborter på 1år (Noe jeg synes er direkte grusomt)

da de endelig bestemte seg for å beholde barn nummer 5 mistet hun det, da hun var gravid med nummer 6 var hun nært med å miste det også.

Hun fikk en velskapt liten jente, etterhvert kom lengselen etter en gutt og etter maaaaasse problemer med å bli gravid grunnet tidligere aborter og at hun hadde mistet fikk de endelig til, nå har hun en liten gutt hun kjempet som pokker for å klare å beholde som i dag har Celebral parese.

Nei, vil du ikke ha barn - Hut deg på P pillen, spiral, kondom istedenfor å seinere miste barna dine når du først lengter etter dem......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...