Gjest eelis+pepperkakemannen! Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Det kjennes ut som at jeg er 20 uker på vei, hehe. Når gir det seg?
NurseShark Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 jeg har hatt det litt jeg og.. litt sprøtt egentlig... er vel kanskje andre ting som "falle på plass" i maven.. he he
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 jeg har det også Det er 10 mnd siden snuppa ble født, å på meg har det bare blitt mer med tiden. Så jeg vet ikke når det slutter. Men det er sikkert musklene som "reparerer" seg der inne:)
wirre;o) Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 trodde jeg var gal jeg og har ikke turt å stille spørsmålet til noen.. Jeg født i juni og opplever ennå at det "sparker". Merkelige greier. Og veldig kjekt å høre at jeg ikke er alene om det.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Jeg husker jeg også kjente det etter snuppa var født. Er nok mye som skal normaliseres inni der, og leamus kjennes jo veldig ut som spark..
Gjest eelis+pepperkakemannen! Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Godt å høre at jeg ikke er den eneste, hehe :-) Da er jeg i hvert fall ikke gal! Det er vel mye som skal falle på plass ja, så jeg slår meg til ro med at det går over etter hvert, selv om det er ganske rart...
Onna Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 Jeg også! Jeg måtte faktisk ta en test, for det sparket vilt der inne. Noen som vet hva det kommer av?
LilleLine_ Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 Lest litt på nett, og oppdaget at mange har det slik. Jeg tror det kommer utav at vi nå er kjent med den såkalte følelsen... Men at det bare er luft i magen som gjør at det kjennes ut som spark. Alle har hatt det før man var gravid, men nå som vi har kjent virkelige spark kan vi sammenlikne det med luften... For meg høres det logisk ut... men om det er sant vet jeg ikke.. men det er det jeg har tenkt på, så ta det me ei saltbøsse over skuldran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå