Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 har eg gutt på snart 12 uker, og jeg kjenner at jeg allerede glede meg til å få nummer 2.. Det er bare så utrolig kjekt med baby! Og jeg savner til og med å gå gravid. Noe jeg trodde jeg ikke kom til å gjøre før det hadde gått laang tid.. Meen.. Problemet er at jeg ikke er ferdig med læretida mi Så det blir nok ikke noen baby før det kan jeg tenke meg... Læretida er allerede utsatt et år, og tror ikje jeg vil utsette det enda et år, med tanke på alt egentlig. Spessielt hva jeg vil få i penger når jeg går hjemme. Skulle ønske jeg hadde vunnet i lotto! åg bare kunnet gått gjemme å kost meg med ungene mine
Gjest eelis+pepperkakemannen! Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Min er 10 uker i morgen, og jeg gleder meg også til nestemann. Jeg storkoser meg som ny mamma, det er jo så morsomt! Gutten min lo for første gang på søndag, og da begynte jeg nesten å gråte av ren morslykke. Også DEN herlige latteren da!! :-) Det her vil jeg gjøre igjen og igjen og igjen. Hver dag sammen med gutten min er som å vinne i lotto, syns jeg :-) Mitt lille problem er at jeg ikke har noen mann å få et til barn med, og det vil jeg ha før jeg utvider familien noe mer, hehe.
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2009 nei så koselig da! Min har ike ledd enda.. men det kommer vell snart tenker jeg Han har ledd en gang i søvne da, hehe.. Hva han lo av da? Ja, hver dag er som å vinne i lotto, er enig i den! Men jeg må si at det hadde vært kjekt å vunnet en god sum, slik at jeg bare kunne vært hjemme meg ungene hele tiden Gruer meg allerede til å gå ut i jobb igjen. kommer til å savne den lille sånn...
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Nå har jeg mistet tellinga over hvor mange uker ungen min er, vet bare at hun er 2.5 mnd Jeg synes det blir artigere og artigere for hver dag. Hun ler litt og smiler masse. Likevel gleder jeg meg ikke til nr. 2 her og nå, selv om jeg vet at jeg skal ha en nr.2 Synes egentlig det er ganske slitsomt dette babylivet.... men det er bedre enn det var de første ukene selvsagt Også er jo babyer så forskjellige. Jeg er tåler jo ikke babygråt. KJenner hele kroppen snører seg sammen med en gang jeg hører hun begynner å gråte. Ikke gøy!! Jeg må nok lærer å slappe av litt mer muligens GOD JUL!
Gjest eelis+pepperkakemannen! Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Ja, det hadde vært fantastisk herlig å vinne sånn 10-12 millioner, og bare være hjemme med ungene til de blir store nok til å flytte ;-)) Jeg må innrømme at jeg gleder meg litt til å komme tilbake i jobb igjen, siden jeg var sykemeldt hele svangerskapet, men jeg kommer til å savne lillingen noe sinnsykt ja!! Blir rart å ikke være sammen med han hele dagen plutselig... Det var under kveldsstellet før han skulle legge seg, da bruker vi å prate og tulle litt. Jeg løftet han opp og blåste (sånn at det blir sånn prompelyd, hehe) på magen hans. Han holdte på å le seg ihjel :-D Haha, kanskje du ikke er morsom nok? ;-) Neida, det kommer nok etter hvert!
Gjest Skrevet 23. desember 2009 #6 Skrevet 23. desember 2009 jeg kjenner meg sånn igjen i det du sier, Vestlandsfanden! Det finnes ikke noe bedre enn å være mamma, og jeg elsker gutten min over alt, og er så stolt at jeg kan dø Likevel gleder jeg meg ikke til nr 2. De første ukene var et mareritt, mye gråting og mye stress. Han er nå 5 mnd og han er en drøm, smiler og ler hele tiden. Men de første ukene vil jeg ikk eha tilbake. De var så ille at jeg faktisk tenker at kanskje det holder med ett barn? Men veldig kjedelig å være enebarn da...
Mini09&Lille12 Skrevet 23. desember 2009 #7 Skrevet 23. desember 2009 Helt enig med dere to, vestlandsfanden og malin-76!! Er så herlig å være mamma, men en til vil jeg vente med. Den bobla av lykke man har levd i de siste månedene, i ammetåke og rus, har stilnet litt pga man er å sliten!!! Man presser seg knallhardt på at babyen skal ha det bra, at man helt glemmer seg selv. Når man husker man selv er ett individ også, faller man helt sammen!! Selvfølgelig er jenta mi helt vidunderlig og skjønn og alt, og helt ubeskrivelig når hun får til noe nytt og smiler og ler, - men fy søren også!! Gjennomgår nå en tøff tannfrembruddsøkt!! I julestria!!! Ligger rett ut på sofaen nå og har igjen masse å gjøre- pga vesla har vondt stakkar.Og dreiv i flere uker med å få henne til å skjønne at når det er natta er det natta!!! Sånne ting får en til å tenke det er greit å vente liiitt til før nr 2 kommer! Eller at det kanskje holder med 1 ja. Det største i livet er å bli mamma, men du verden så utfordrende også!!
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 27. desember 2009 #8 Skrevet 27. desember 2009 Det er helt fantastisk å være mamma, og de er jo bare herlige når de er bitte små og store såklart <3 Nå er mine litt større enn deres, men jeg vil bare si at det blir mer krevende, det kan jeg love dere så sikkert ikke dumt å vente litt
CMH Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 Kjekt med baby ja, men husk at de blir mer krevende jo eldre de blir. Har ei på 11 mnd, og her er det full fart hele dagen, mye styr å passe på til tider.. Det er når tidsklemma setter inn at man skjønner det er litt stress å være mamma, arbeidende og kjæreste, samtidig som huset skal ryddes og middagen lages etter en dag på jobben. Så her skal ihvertfall jeg vente en stund til nestemann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå